اخبار روز سینما

“پایتخت 7” وارد شد







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، طی سال گذشته چندین بار در خصوص تولید پروژه «پایتخت» مطرح شده است. از ساخت قسمت ویژه فیلم تا ساخت فصل جدید این سریال، اخبار غیر رسمی همیشه در فضای مجازی سر و صدا می کرد.

یک سالی است که مدیران تلویزیون بدون اشاره به فیلمنامه از مذاکره برای ساخت سریال پایتخت می گویند و اینکه این مسیر نه تنها بن بست نیست، بلکه بهترین راه ممکن برای تعامل و مذاکره است. با عوامل پیگیری می شود. در همان زمان شایعات و اخباری مبنی بر حضور یا عدم حضور برخی بازیگران در فصل جدید این سریال به گوش می رسید. تا اینکه هومان با توییت هایی بخشی از این اخبار را به حاجی عبداللهی اطلاع داد. او ابتدا تصویری از آغاز کار عوامل «پایتخت» منتشر کرد که این تصور را ایجاد می کرد که ضبط و تصویربرداری سریال آغاز شده است و سپس در تصویری دیگر از پشت صحنه این سریال از حضور خبر داد. بهرام افشاری در این سریال. قبلا گفته شده بود که به دلیل مشغله کاری زیاد در این پروژه حضور ندارد.

مهدی نقویان، سرپرست سیمافیلم اخیراً در گفت‌وگویی از مرحله پیش‌تولید این سریال و اینکه این سریال تنها پس از پنج سال تولید می‌شود، پیش‌تولید گسترده‌ای دارد.

اما دو روز پس از این مصاحبه، محسن تنابنده بازیگر و سرپرست نویسندگان سریال شب گذشته با انتشار ویدئویی در صفحه مجازی خود از راه اندازی پایتخت جدید خبر داد.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا