اخبار روز سینما

پایان کار یک ستاره بازیگری/ به خاطر همسرش بازنشسته شد

به گزارش پی ام آپ،

برایان کرانستون پس از 40 سال بازی روی صحنه و در سینما و تلویزیون آماده برای ایفای نقشی کاملاً جدید؛ یک همسر تمام وقت

این بازیگر که در فیلم «شهر سیارکی» ساخته وس اندرسون بازی کرد و تجربه خود را به عنوان عضوی از یک ارکستر در جشنواره فیلم کن امسال مطرح کرد، در مصاحبه ای جدید با مجله «جی کیو» گفت که سال 2026 یک وقفه موقت از سوی او خواهد بود. از فعالیت های تجاری استراحت می کند تا زمان بیشتری را با همسرش رابین دیردن بگذراند.

وی به این نشریه گفت: همسرم در 24 سال گذشته زندگی خود را وقف من کرد. او آدم معروفی بود اما باید زندگی اش را با زندگی من تنظیم می کرد و همسر یک آدم معروف شد. حالا باید موضوع را عوض کنیم چون او لیاقتش را دارد.

کرانستون و دیردن اولین بار در سال 1986 سر صحنه فیلمبرداری «گرگ هوایی» و 3 سال بعد با هم آشنا شدند. ازدواج آنها این کار را کردند و اکنون یک دختر به نام تیلور دارند.

کرانستون اکنون می‌گوید که شرکت تولیدی خود Moonshot Entertainment را می‌بندد، سهام خود را در شرکتی که با همکاری آرون پل، بازیگر سریال Breaking Bad تأسیس کرده است، می‌فروشد و با همسرش به یک کشور خارجی (احتمالاً فرانسه) می‌رود تا در یک شهر کوچک ساکن شوند. و کارهایی مانند یادگیری زبان، باغبانی و مهارت های آشپزی را انجام دهید.

او گفت: من می خواهم تجربه سفرهای یک روزه و آتش سوزی در شومینه را داشته باشم و مجبور نباشم هر روز یک فیلمنامه بخوانم.

این بازیگر که تا آن زمان 70 ساله می شود، این را برای گفتن داشت بازنشستگی حداقل 6 ماه طول می کشد و در این مدت شما کاملاً از شبکه کاری خارج خواهید شد زیرا این یک وقفه کامل است و قرار نیست یک تماس تلفنی کاری برقرار کنید.

گردآوری شده از رسانه فرتاک

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا