اخبار روز سینما

پایان نگارش فیلمنامه فصل دوم «سال‌های دور از خانه». بازگشت «خنجر» و «زهره»

نگارش فیلمنامه فصل دوم سریال «سالهای دور از خانه» به پایان رسید تا سریال به مرحله تولید نزدیک شود و مخاطبان بار دیگر شاهد ماجراهای مفرح «خنجری» و «زهره» باشند.

به گزارش بازتاب آنلاین، «سال های دور از خانه» عنوان اولین سریال شبکه داخلی است که به صورت اسپین آف تولید می شود. این سریال اسپین آف سریال «شاهگوش» است که روایتگر داستان دو شخصیت فرعی به نام های «خنجری» با بازی احمد مهرانفر و «زهره» با بازی سیدهادی کاظمی بود.

فصل اول سریال دور از خانه در سال 1398 به کارگردانی سید مجید صالحی در 15 قسمت تولید شد. در آن زمان که هنوز سکوها فعالیت خود را به این شکل شروع نکرده بودند و سریال سال های دور از وطن به صورت فیزیکی و در قالب دی V دی منتشر شد.

سیدهادی کاظمی در کنار گیتی قاسمی و سیاوش مفیدی در نمایی از سریال سالوی در خانه

حالا بعد از 5 سال فصل دوم از جلوی دوربین می رود. بر اساس اخبار رسیده نگارش فیلمنامه فصل دوم به پایان رسیده و این سریال یک قدم به مرحله تولید نزدیک شده است. البته به دلیل اینکه احمد مهرانفر این روزها مشغول بازی در سریال «پایتخت 7» است، شروع فیلمبرداری «سال های دور از خانه» به بعد از ساخت آن سریال موکول شده است.

فصل دوم سریال «سال های دور از خانه» توسط کارگردان دیگری ساخته می شود و مجید صالحی در این فصل حضور نخواهد داشت.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا