اخبار روز سینما

فیلمبرداری مستند “یک جهان آواز” به آخر خط رسید!/ جزئیات خبر

پس از بیست و یک جلسه فیلمبرداری، مستند “یک جهان آوا” به کارگردانی مجتبی سعادت و تهیه‌کنندگی راما نامی به پایان رسید.

همانطور که ایسنا گزارش کرده است، مستند “یک جهان آوا” ساخته مجتبی سعادت و تهیه‌کنندگی راما نامی به زندگی و فعالیت‌های استاد علی جهاندار، خواننده، مدرس آواز و ردیف‌دان معروف، پس از بیست و یک جلسه فیلمبرداری در شهرهای رودبار، تهران و کرج به پایان رسید.

علی جهاندار که از شاگردان استاد محمدرضا شجریان بود، در آلبوم‌هایی چون “صبح مشتاقان”، “نقش پندار” و “دختر گلفروش” آثاری بی‌نظیر ارائه کرده است.

مستند “یک جهان آوا” با حضور هنرمندانی چون حمیدرضا نوربخش، علی‌اصغر شاهزیدی، معصومه مهرعلی، مظفر شفیعی، عباس سجادی و محمد اصفهانی، که همگی از مشهورترین خوانندگان و مدرسان آواز ایران هستند، تهیه شده است.

این مستند به زودی در پلتفرم‌های داخلی منتشر خواهد شد.

تیم ساخت این مستند شامل کارگردانی مجتبی سعادت، تهیه‌کنندگی راما نامی، مشاوران پروژه رامین قدردان و نهرو خلیلی، دستیار و برنامه‌ریز حسین خلج، طراحی پوستر و گرافیستی توسط سمیه علیزاده، تصویربرداری و تدوین توسط مجتبی سعادت، صداگذاری توسط محمد قنبری، تیتراژ توسط معید سعادت، مجری طرح گلناز سادات میرترابی، مدیریت تولید توسط فرید پرویز و روابط عمومی توسط فروغ گشتیل می‌باشد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا