اخبار روز سینما

پایان انتشار سری داونچیز، نیسان آبی، نوت بوک و مرداب هادی سکوها را خالی گذاشت | دستان خالی در پایان سال

با پایان یافتن سریال های «مرداب»، «نوت بوک»، «داوینچی» و «نیسان آبی» سه پلتفرم فیلمو، نماوا و فیلم نت خالی از سریال خواهند ماند. فیلم نت 16 اسفند او «عافی تهران» را منتشر می‌کند و «گناه فرشته» همچنان در فیلمو منتشر می‌شود. نماوا با پایان سریال داوینچی فعلا پخش قطعی سریالوی هیچ خبر جدیدی منتشر نکرده است. همانطور که گفته شد، این سه پلتفرم فعلا تنها با دو سری ادامه خواهند داد..

به گزارش بازتاب آنلاین، «مهابوبا شب»، «سوشون»، «جنگل آسفالت»، «بازنده» از جمله سریال های آماده روی سکو هستند که هنوز خبری از زمان پخش آنها منتشر نشده است.

با وجود بهره مندی از رضا عطاران، سریال «نوت بوک» نتوانست دستاورد خاصی داشته باشد.

شبکه سینما | پلتفرم فیلم نت اخیرا با دو سریال «مرداب» به کارگردانی برزو نیک نژاد و «نوت بوک» به کارگردانی کیارش اسدی زاده توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. «مرداب» بیست و پنجم بهمن جمعه یازدهم به پایان رسید. اسفند با انتشار آخرین قسمت از «نوت بوک»، آرشیو این مجموعه بسته می شود. این پلت فرم 16 اسفند در سریال «عفی تهران» به کارگردانی سامان مقدم و چهارشنبه هر هفته ساعت 8 صبح حضور داشته باشید. یکی بخش هایی از آن را منتشر کنید. می توان پیش بینی کرد که این سریال با بازی پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی، مریلا زارعی و … استقبال خوبی از آن خواهد شد. با پایان «نوت بوک» جای مدیر صبح جمعه فیلم نت خالی می شود و باید دید چه تمهیداتی برای آن اندیشیده می شود. در حال حاضر سریال «مهابوبا شب» به کارگردانی آیدا پهننده آماده نمایش است اما از زمان دقیق شروع آن خبری نیست.

با پایان سریال
سریال سپیده دم به کارگردانی افشین هاشمی در واقع یک سریال شکست خورده برای نماوا بود.

نماوا | با انتشار آخرین قسمت از سریال «داوینچی» به کارگردانی افشین هاشمی از روز سه شنبه 17، تریبون نماوا عملا خالی از سریال است. این پلتفرم پس از پایان دو سریال «شبکه مخفی زنان» و «شرکت کننده در جنایت» تنها سریال کمدی «داوینچی» را منتشر کرد و حالا با پایان یافتن این سریال، جایگزین خاصی ارائه نکرده است. در حال حاضر دو سریال «سوشون» به کارگردانی نرگس آبیار و «جنگل آسفالت» به کارگردانی پژمان تیمورتاش آماده نمایش روی پلت فرم نماوا هستند که هنوز از زمان دقیق پخش آن ها خبری نیست. اگر این دو سریال با حضور نوید محمدزاده منتشر شود، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، میلاد کی مرام، هوتن شکیبا و … نماوا رونق جدیدی می گیرد. اما فعلا با پایان «داوینچی» شاتر سریال درام نماوا به طور موقت پایین آمده است.

با پایان سریال
بهناز جعفری و مهران غفوریان در نمایی از فصل دوم سریال بیسان آبی

فیلیمو | امروز چهارشنبه نهم اسفند آخرین قسمت سریال «نیسان آبی 2» به کارگردانی مسعود اطیابی به پایان رسید و پلتفرم فیلمو در حال حاضر تنها سریال «گناه یک فرشته» به کارگردانی را در اختیار دارد. حامد عنقا سریال «بازنده» به کارگردانی امین حسین پور نیز برای این پلتفرم تولید شده و آماده انتشار است اما هنوز از زمان دقیق انتشار آن خبری نیست. امین حسین پور پیش از این سریال کوتاه «درمانگر» را تهیه کرده بود و حالا «بازنده» را درباره زندگی کارآگاهی با علیرضا کمالی، صابر ابر، سارا بهرامی، صدف اسپهبدی، رویا جاودنیا، پیمان قاسم خانی و… ساخته است. ببینیم فیلمو چه زمانی این سریال را در Conductor قرار می دهد. از سوی دیگر زمان پخش فصل سوم به کارگردانی محمدحسین مهدویان هنوز مشخص نشده است. این پلتفرم سریال های «برای آخرین بار» به کارگردانی تینا پاکروان و «هزار بیدار» به کارگردانی مصطفی کیایی را تولید می کند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا