اخبار روز

پاکبان کاشانی بسته یک میلیاردی را به صاحبش برگرداند :: بازتاب آنلاین

پاکبان کاشانی که هنگام نظافت خیابان با بسته‌ای حاوی یک میلیارد تومان چک و پول نقد روبه‌رو شده بود، آن را به صاحبش بازگرداند.

به ‌گزارش بازتاب آنلاین، چند روز پیش حسن صباغیان، پاکبان ناحیه2 منطقه یک شهرداری کاشان سرگرم نظافت‌ خیابان‌ها بود که با بسته‌ای که در گوشه‌ای از خیابان رها شده بود، روبه‌رو شد. او وقتی در بسته را باز کرد، متوجه تعدادی چک بانکی و پول نقد به ارزش یک میلیارد تومان شد. روی بسته مشخصات یک شرکت خصوصی به چشم می‌خورد و به‌نظر می‌رسید که بسته متعلق به این شرکت باشد.

به‌گفته رشید شهزادی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه یک شهرداری کاشان، این پاکبان به محض پیدا کردن بسته با پیگیری فراوان از طریق شهرداری منطقه، توانست با شرکت مورد نظر تماس گرفته و آنها را در جریان پیدا شدن بسته مالی قرار دهد. به این ترتیب نماینده مالی شرکت مورد نظر با حضور در شهرداری بسته را تحویل گرفت و از پاکبان پاکدست قدردانی کرد. به‌گفته معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه یک شهرداری کاشان، شهرداری منطقه‌یک وظیفه خود می‎داند از این اقدام ارزشمند پاکبان شریف خود قدردانی کرده و حتما به‌طور ویژه از وی تقدیر می‎کند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا