اخبار روز سینما

پاسپورت، گوشی و لپ تاپ لیلی رشیدی در فرودگاه ضبط شد

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

زنده یاد یاداو رشیدی به بهانه تولد همسرش در متنی از توقیف گوشی و لپ تاپ لیلی رشیدی در فرودگاه خبر داد.

داود رشیدی به مناسبت تولد همسرش نوشت: امروز به استوری من گوش کن. می خواستم با گذاشتن یک عکس قدیمی خاطره ای را تعریف کنم، اما این عکس را بهانه بازتاب آنلاین کردم، روز 25. تیر ماه تولد داوود رشیدی است، به گزارش سینما اعتماد، او فعالیت های هنری خود را از سال 1342 در ایران آغاز کرد، ابتدا تئاتر و تلویزیون و تدریس در دانشگاه، سپس دوباره سینما و تئاتر، متاسفانه پنج سال اخیر زندگی با سرطان و یکی او دو سال گذشته را با بیماری غم انگیز آلزایمر گذراند، دخترم لیلی در آن روزهای سیاه همیشه در کنار پدرش بود، یادم هست سه سال قبل از فوت آقای منصور باجیان برنامه ویژه ای برای تولد داوود تدارک دیده بود. ، مصاحبه. زیبایی آنها را ساخته است، یکی این یکی از سوالات بود؟ فرهاد رو بیشتر دوست داری یا لیلی؟ داود با تعجب پاسخ داد، این چه سوالی است، هر دو، آقای باهتیان گفت، بالاخره پدرها بیشتر به دخترانشان علاقه و توجه دارند، باز داود پاسخ داد: نه، هیچ تفاوتی وجود ندارد و پس از مکثی کوتاه، وی به نکته خوبی اشاره کرد و گفت: در کشور ما دختران و زنان از حقوق کمتری برخوردارند و بیشتر در معرض آسیب و ظلم هستند، والدین خواه ناخواه از آنها حمایت و توجه بیشتری می کنند. همیشه او را تشویق می کرد و. او به ما امید و مدارا داد و از من حمایت کرد. یک شب قبل از اینکه به شوهرم فکر کنم، امروز تولدش است.

اما لیلی رشیدی…خیلی از شما خیلی وقته از من در موردش میپرسین، مجبوره خودشو گوشه گیر کنه، دو سه ماهه رفت پیش برادرش و پسرش سینا، امروز صبح تو فرودگاه، پولش را ضبط کردند، گذرنامه، موبایل و لپ‌تاپ، چمدان‌هایشان را تفتیش کردند تا کوچک‌ترین وسیله شخصی‌شان از دید پنهان نشود، ای کاش دزدها و غارت‌کنندگان را این‌طور رصد می‌کردند، ای کاش همه دشمنان ما به همان اندازه خطرناک بودند. لیلی و هم نوعانش!!!؟؟ با تشکر از آقای ارشادمان به خاطر صحبت هایشان. یکی دو روز قبل از اینکه تاکید کنند چقدر از هنرمندان حمایت می کنند و هزینه کردند، قدردانی می کنیم.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا