اخبار روز سینما

پاسخ تهیه کننده «پایتخت» درباره ساخت نسخه سینمایی؛ آیا قرار بود ساخته شود؟

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

فارس: بر خلاف اخبار منتشر شده از سوی مدیران «سیمافیلم» مبنی بر ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» برای نوروز 1403، الهام غفوری تهیه کننده «پایتخت» نظری کاملا متفاوت دارد و در اظهارنظری عجیب گفت: قرار بود «پایتخت» فیلم بشود؟!

ابوالفضل رجبی بازیگر نقش بهروز در فصل ششم «پایتخت» درباره ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» گفت: فعلا مشخص نیست فیلم «پایتخت» ساخته می شود یا خیر!

در ادامه الهام غفوری تهیه کننده «پایتخت» با وجود عدم علاقه به مصاحبه در این زمینه گفت: آیا قرار بود نسخه سینمایی «پایتخت» ساخته شود؟

وی افزود: آیا از جایی اعلامیه ای شده که بخواهم این موضوع را تکذیب کنم؟

الهام غفوری می گوید چندی پیش این سریال نیاز به بازتاب آنلاین بازیگر داشت.

مهدی نقویان کارگردان «سیمافیلم» پیش از این گفته بود: از طرف صداوسیما با عوامل «پایتخت» توافق اولیه داشته ایم اما در واقع هیچ توافقی برای فیلم، سریال، 15 قسمتی و چند قسمتی صورت نگرفته است. -سری قطعات مهم این است که رایزنی انجام شود و کار متوقف نشود.

حتی پیش از این، وقتی می‌پرسیدند نسخه سینمایی «پایتخت» ساخته می‌شود، چرا صریح نمی‌گوییم: خبری که ذکر شد مال ما نبوده و نمی‌دانیم از کجا آمده است، بلکه خبر مربوط به همه برندهایی است که سینماتوگرافیک دارند. ارزش، ما نیز به آن فکر می کنیم. حتی خارج از کارهای مربوط به سیمافیلم هم صحبت از شخصیت های عروسکی است و هم اکنون در مرکز فیلمنامه و 12 کارگروهی که وجود دارد، ساخت فیلم درباره آنها بررسی می شود زیرا منبع درآمد خوبی است و در به روشی خاص تا نام تجاری در حال احیای مجدد باشد، که برای همه برندها اتفاق می افتد.

چندی پیش برخی منابع مدعی شدند که نسخه سینمایی «پایتخت» وارد مرحله پیش تولید شده و قرار است فیلم این مجموعه برای پخش در نوروز 1403 تولید شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا