اخبار روز سینما

ویل اسمیت در یک سریال جدید بازی خواهد کرد

ویل اسمیت پس از موفقیت چشمگیر فیلم پسرهای بد 4 در گیشه، در حال مذاکره برای حضور در یک سریال تلویزیونی جدید از خالقان سریال‌های محبوب فال آوت است.

«جونا نولان» و «لیزا جوی» که پیش از اکران پسرهای بد 4 و فروش جهانی 107 میلیون دلاری آن، با اسمیت دیدارهایی داشته‌اند، در حال حاضر در حال رایزنی با این بازیگر برای حضور در یک سریال جدید ویل اسمیت با ژانر علمی تخیلی با محوریت هوش مصنوعی هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


ویل اسمیت در یک سریال جدید بازی خواهد کرد

هنوز مشخص نیست که این پروژه به صورت یک سریال کوتاه یا چند فصلی تولید خواهد شد. با توجه به اینکه «اسمیت» پس از پسرهای بد هیچ پروژه سینمایی دیگری در دست ندارد و دو پروژه جدی او در «نتفلیکس» به دلیل حواشی «اسکار» لغو شده‌اند، حضور در این سریال می‌تواند فرصتی عالی برای او باشد تا به فعالیت‌های حرفه‌ای خود ادامه دهد.

ویل اسمیت

علاوه بر این، تلویزیون می‌تواند بستری مناسب برای بازگشت «اسمیت» به ریشه‌هایش باشد. اولین نقش مهم او در سریال شاهزاده تازه بل ایر بود که به شهرت و محبوبیت او در سینما کمک شایانی کرد.

«اسمیت» سابقه درخشانی در فیلم‌های علمی تخیلی دارد و برخی از محبوب‌ترین آثار او مانند مردان سیاه‌پوش، روز استقلال و من، روبات در این ژانر جای می‌گیرند. آخرین فیلم علمی تخیلی او، مرد جمینی بود که در آن دو نقش متفاوت از یک قاتل را در دو سن مختلف به تصویر کشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی سریال جدید ویل اسمیت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: screenrant

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا