اخبار روز سینما جهان

ویل اسمیت به تلویزیون برمی‌گردد/ احتمال بازی در سریال علمی تخیلی

به گزارش خبرگزاری پس از موفقیت «پسران بد 4» در آخر هفته افتتاحیه، ویل اسمیت به دنبال بازی در سریال جدیدی از سازندگان «وست ورلد» و «فال اوت»، جونا نولان و لیزا جوی است.

گفته می شود اسمیت در حال مذاکره برای بازی در یک پروژه تلویزیونی در دنیای هوش مصنوعی برای آنها است و سازندگان هنوز تصمیم نگرفته اند که به سراغ این پروژه در قالب یک سریال کوتاه بروند یا آن را در قالب تولید کنند. چندین فصل

مهر نولان و جوی قبل از اکران «پسرهای بد 4» با 107 میلیون دلار در سرتاسر جهان، چندین ملاقات با اسمیت داشتند، بنابراین باید دید که آیا این بازیگر به تلاش تلویزیونی علاقه دارد یا تصمیم دارد پروژه های سینمایی را دنبال کند. بیشتر باش

اسمیت بعد از «پسرهای بد» اثر دیگری ندارد، اگرچه دنباله «من افسانه هستم» او احتمالا سال آینده فیلمبرداری خواهد شد و مایکل بی جردن قرار است با او بازی کند. پس از حادثه سیلی اسکار، 2 پروژه جدی ویل اسمیت در نتفلیکس از جمله “روشن 2” و “سریع و شل” توسط این استریمر لغو شد.

اسمیت که پس از سیلی اسکار با محرومیت 10 ساله از آکادمی روبه‌رو شد، تا سال 2033 نمی‌تواند در هیچ رویداد مرتبط با اسکار شرکت کند.

با این حال، تلویزیون یک رسانه عالی برای او برای ادامه کارش خواهد بود زیرا راه جدیدی را برای بازگشت به ریشه هایش به او پیشنهاد می کند. اولین نقش مهم اسمیت در فیلم شاهزاده تازه بل ایر (1990-1996) بود که به او کمک کرد تا یک ستاره سینما شود.

در عین حال، اسمیت با فیلم‌های علمی تخیلی غریبه نیست و برخی از محبوب‌ترین فیلم‌های او مردان سیاه‌پوش، روز استقلال و من، روبات هستند. آخرین فیلم علمی تخیلی اسمیت «مرد جمینی» در سال ۲۰۱۹ بود که در آن نقش یک مدل مسن‌تر و جوان‌تر یک قاتل را بازی کرد.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا