اخبار روز سینما

ویدیو : پلمپ شدن رستوران امیر قلعه نویی در منطقه ونک تهران

به تازگی خبری در مورد پلمپ شدن رستوران امیر قلعه نویی در منطقه ونک تهران در رسانه ها پخش می شود که بسیار عجیب و غریب می باشد.

آخرای ویدیویی از دلیل پلمپ رستوران قلعه نویی در شبکه‌های مجازی پخش می‌شود که حواشی زیادی ایجاد کرده است. گویا دلیل پلمب رستوران سرمربی تیم ملی ایران برای حجاب افراد داخل رستوران بوده است.

پلمپ شدن رستوران امیر قلعه نویی در منطقه ونک تهران

دلیل پلمپ رستوران قلعه نویی

در پی اجرای طرح «عفاف و حجاب» و فشار بر اصناف و فروشگاه‌ها، در تازه‌ترین موارد پل م سب و کار، یک رستوران در میدان ونک در تهران منسوب به امیر قلعه نویی و یک مرکز فروش لوازم آرایشی در بندرانزلی پلمب شدند.

امیر قلعه نویی مدیران آبی‌های پایتخت، مانند اکثر فوتبالی‌ها، رستوران‌داری را هم به سایر حرفه‌ای حجایی اضافه کرد. رستوران “شاندیز آفتاب” در حوالی میدان ونک از امروز با مدیریت امیر قلعه نویی شروع به کار کرد. تصاویری از این رستوران را مشاهده می کنید.

منع کسب و کار رستوران امیر قلعه نویی

لطفا توجه داشته باشید:

ماموران پلیس اماکن برای بررسی و سرکشی رستوران‌ها به یک رستوران معروف در میدان وند. ماموران با حضور در محل مشاهده گزارش مقامات رستوران داخلی به صورت مختلط و ویرانشکه کرایه‌شکه ده‌اند در پایکوبی هستند که موضوع کلانتری 145 ونک شد و ماموران به حض حض وران اقدام به دستگیری افراد مست کرده و با دستور مقام قضایی رستوران پلمب شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا