به تازگی ویدیویی در شبکه های مجازی در رابطه با حمایت شهربانو منصوریان از علیرضا دبیر در دست به دست می‌شود که حواشی خیلی را حال کرده است.

خیرا ویدیویی از حمایت شهربانو منصوریان از علیرضا دبیر در رسانه های داخلی پخش می شود که حواشی زیادی را توسط کاربران این محیط ایراد٪ ک.

گویا حرف های شهربانو منصوریان در مورد علیرضا دبیر بسیار شوکه کننده بوده و در راستا از حمایت از او یک ویدیو در اینستاگرام خود منستشش. در ادامه ویدیویی از اظهارات شهربانو منصوریان درباره علیرضا دبیر دید.

حمایت شهربانو منصوریان از علیرضا دبیر

پخش شدن ویدئویی از علیرضا دبیر که در نماز خواندن در نشست با وزیر ورزش بود، واکنش‌های بسیاری را در پی داشت. شهربانو منصوریان با انتشار یک ویدئو در فضای مجازی به حمایت از علیرضا دبیر پرداخت.

شهربانو منصوریان در این رابطه گفت:

«سلام دوستان، من یک ویدئویی را در فضای مجازی از نماز خواندن علیرضا دبیر دیدم. می خواهم بگویم علیرضا دبیر یک روزی قهرمان ما بودم. ما می نشستیم تلوزیون را روشن می کنیم. خوشحالی می‌کردیم. اون روزها را یادمان رفته است؟ لیاقت رفت شورای شهر، لیاقت داشت رئیس فدراسیون شد. چرا از ما با روان آدم ها بازی می کنیم؟ چه ایرادی دارد؟ من هم در مدرسه نماز خواندم. من در مدرسه بودم، چون روزه نمازم را همان جا در کلاس خواندم. ایرادی ندارد. چه ایرادی دارد؟ دمش هم گرم.”

اظهارات شهربانو منصوریان درباره علیرضا دبیر

در ادامه می‌توانید ویدیویی از حمایت شهربانو منصوریان از علیرضا دبیر را بیبین کنید:

شهربانو منصوریان قهرمان ووشو کار این روزها پشت علیرضا دبیر درآمد از نماز او در جلسه وزیر ورزش که آنرا ریاکارانه عنوان کرده بود حمایت کرد کرد کرد کرد کرد کرد حمایت کرد کرد کرد کرد کرد حمایت کرد

حالا خیلی کاربران در فضای مجازی نسبت به رفتار با این ورزشکار که یک روز از چادر پس می زند یک روز از حمیدرضا روحی حمایت می کند و حالا پشت دبیر دبیر در می آید می آید به شدت شدت.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *