اخبار خودرو

ویدیوی تست جدیدترین ماشین هیبرید تویوتا در ایران

این ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

در قسمت جدید جدیدترین خودرو به سراغ ویدیوی تست جدیدترین خودروی هیبریدی تویوتا رفته ایم. تویوتا لوین هیبرید خودرویی با موتور بنزینی و برقی است که به مشتریان سامانه واردات تحویل داده شده است.

تویوتا لوین با موتور 1.2 لیتری توربو بنزینی و مدل های 1.8 لیتری هیبریدی توسط برساوش، ایرانیان معین خودرو و … در بازار ایران معرفی شده است. کارخانه. این ماشین یکی این یکی از گزینه های صادراتی تویوتا به برخی بازارها است. در این قسمت از تست ها و بررسی های جدیدترین خودرو به تویوتا لوین هیبریدی 1.8 لیتری پرداخته ایم که توسط شرکت بارساوش به ایران آورده شده است. این ماشین یکی یکی از پرفروش ترین سدان های سیستم وارداتی است که هم اکنون در جاده های کشور تردد خود را آغاز کرده است.

مشخصات فنی تویوتا لوین هیبریدی در ایران

لوین هیبرید دارای مشخصات فنی مشابه کرولا هیبریدی است. در این خودرو موتور 8ZR نمونه به روز شده 2ZR محسوب می شود. این یک موتور 1.8 لیتری تنفس طبیعی است که در کنار یک درایو الکتریکی قرار دارد. گیربکس هیبریدی لوین و کرولا یک e-CVT است که نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند. در تویوتا لوین هیبریدی قدرت ترکیبی 140 اسب بخار با گشتاور 185 نیوتن متر را تجربه خواهیم کرد.

تسهیلات هیبریدی لوین؛ جدیدترین محصول تویوتا در ایران

در لوین هیبرید به عنوان جدیدترین خودروی هیبریدی تویوتا در ایران، امکاناتی مانند تودوزی داخلی چرم و پارچه، سانروف برقی، سنسور نور، فرمان برقی، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، تکنولوژی نور LED، نور بالا خودکار و رانندگی خودکار . در ترافیک، خط خوان رادار، رانندگی در لاین خودکار، چرخ های آلومینیومی، تمیز کردن هوای کابین، تهویه خودکار، ترمز دستی برقی، نگه داشتن خودکار، تنظیم حالت رانندگی، صفحه نمایش لمسی، دوربین عقب، شش کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، تقویت کننده دیجیتال جلو و ایناهاش. ویژگی های بیشتری مانند صندلی برقی راننده و روکش چرمی را می توان در برخی از انواع لوین هیبریدی با کیت بدنه اسپرت مشاهده کرد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا