اخبار روز

ترسناک ترین تبلیغ BMW در طول تاریخ!/فیلم

ویدئوی تبلیغی از شرکت BMV منتشر شده است که خلیی ترسناک است. در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

به نقل از شمانیوز، به گزارش پی ام آپ، ویدیوی وحشتناک از اعلام جدید BMW که حتی ارواح هم از آن می ترسند!

به گزارش پی ام آپ، این کمپین سابقه ای کابوس وار دارد. فقط یک دقیقه طول می کشد. اتفاقی که در حال رخ دادن است، یک خودروی خودران معمولی BMW نیست که در مسیرهای دریفت مات حرکت کند. ناگهان ظاهر یک روح زن ترسناک ظاهر می شود. ماشین درست جلوی روح می ایستد. با این حال، روح اول می رسد و در را باز می کند. به محض اینکه روح به ماشین نگاه می کند، رنگ پریده می شود و فرار می کند. پس از آن، یک نمای نزدیک وجود دارد که نشان می دهد هیچ کس روی صندلی راننده نیست. واقعیتی که سرانجام ترس را به خشم وحشتناکی برانگیخت.

BMW این کمپین را “رانندگی خودکار: چیزی برای ترس” نامیده است. آنها از دهه 1990 روی این موضوع فانتزی تحقیق می کردند. در حالی که مردم فقط می توانستند به چنین چیزهایی فکر کنند، آنها به وضوح آن را به واقعیت تبدیل کردند. BMW این پروژه عظیم را در طول زمان ساخته است. مطمئناً این خودروی خودران، بدون کمک و بدون راننده، حاصل 30 سال است. این کمپین در عرض یک هفته پس از راه اندازی به 150000 بازدید در یوتیوب خواهد رسید.

اگرچه هنوز در مورد ایمنی و سلامت آنها اعتراضات زیادی وجود دارد. با این حال، ما باید خود را خوش شانس بدانیم که در چنین سن بالایی زندگی می کنیم. رویاها دیگر ما را توهم نمی کنند، بلکه آنها را به واقعیت فعلی تبدیل می کنیم.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا