اخبار روز سینما

ویدیویی از پشت صحنه قسمت اول فصل دوم سریال خاندان اژدها منتشر شد

به مناسبت انتشار قسمت اول، ویدیویی از پشت صحنه فصل دوم سریال خاندان اژدها منتشر شد که بازیگران احساس خود مورد نقش‌هایشان را بیان می‌کنند.

نزدیک به دو سال از پایان فصل اول سریال House of the Dragon می‌گذرد و بالاخره روند انتشار این سریال اسپین‌آف از بازی تاج و تخت آغاز شد. هنرپیشه‌ی اصلی «رایان کوندال» و بازیگران سریال، هیجان خود را از بازگشت به صحنه‌ی فیلمبرداری و آنچه طرفداران می‌توانند در فصل دوم انتظار داشته باشند، ابراز می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


پشت صحنه فصل دوم سریال خاندان اژدها

فصل دوم سریال اورجینال شبکه‌ی «HBO»، خاندان اژدها در تاریخ 28 خرداد از شبکه‌ی Max پخش شد. بازیگران اعتراف می‌کنند که بازگشت کمی استرس‌زا بوده، اما هیجان آن‌ها نیز کاملاً مشهود است. «مت اسمیت» می‌گوید:

خوب است که دوباره سوار اسب شویم. آن‌ها صحنه‌های بزرگ‌تر، درام‌های زیاد و البته اژدهای بیشتری را به رخ می‌کشند.

در پایان فصل اول خاندان اژدها، قرار بود «رینیرا تارگارین» (با بازی اما دارسی) به عنوان وارث برحق حکومت بر هفت قلمرو، پس از انتخاب شدن توسط پدر مرحومش، شاه «ویسریس» (با بازی پدی کنستانتین)، ملکه شود.

در ادامه ویدیو پشت صحنه مجموعه خاندان اژدها را مشاهده کنید:

متأسفانه، اوضاع زمانی به هم می‌ریزد که ملکه «آلیسنت» (با بازی اولیویا کوک) به جای او، پسرش «ایگان» (با بازی تام گلین-کارنی) را به عنوان پادشاه جدید تاجگذاری می‌کند. فصل با کشته شدن یکی از پسران «رینیرا» توسط پسران «آلیسنت» به پایان می‌رسد و اساساً جنگی را شعله‌ور می‌کند که انتظار می‌رود در فصل دوم شکوفا شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم خاندان اژدها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا