اخبار روز سینما

گفته های جنجالی اشپیتیم آریفی در مورد ایران! / خاطرات +18 اشبیتیم آرفی همه را به خنده وا داشت! + فیلم

اشپیتیم آریفی که در ایران با نام اشپیتیم آرفی  شناخته می شود فوتبالیست سابق آلمانی است. او در حال حاضر در ایران زندگی می کند و بعد از خداحافظی با فوتبال در 36 سالگی به بازیگری مشغول شد.

یک ویدیو اخیرا با عنوان گلایه های اشپیتیم آرفی بازیکن سابق پرسپولیس از مردم ایران در محیط مجازی منتشر شد که کاربران زیادی را تحت تاثیر قرار داد.

یک ویدیو اخیرا نارضایتی اشپیتیم آرفی از مردم ایران در این ویدئو در رسانه ها ظاهر شد که او سخنانی مبنی بر چنین واکنشی را از زبان برخی از کاربران فضای مجازی شنیده است.

گلایه های اشپیتیم آرفی بازیکن سابق پرسپولیس از مردم ایران

ویدیویی از اشپیتیم آرفی و صحبت های او درباره برخی کاربران ایرانی در رسانه ها منتشر شده است. او می گوید چرا باید این کشور را رها کرد، قدر ایران را بدانید. به نظر می رسد برخی از کاربران به او گفته اند که چرا در ایران ماندی، بهتر است به اروپا بروی و او هم در جواب حرف های قشنگی زده است.

خاطرات بازیکن پرسپولیس از استخر، به من می مالند

اشپیتیم آرفی از خاطرات منشوری اش در استخر ایران به خبرنگار می گوید. اشبیتیم می گوید:

در اولین بازی که در ایران انجام دادیم رفتیم جکوزی تا خودمان را ریکاوری کنیم. دیدم همه به صورت تیمی به جکوزی رفتیم. همه شروع کردند به فارسی صحبت کردن. دیدم کسی زیر آب پاهایم را ماساژ می دهد. در آلمان مردان به یکدیگر دست نمی زنند.

ما در جکوزی در آلمان به هم نمی چسبیم. دیگری در جکوزی شانه هایم را ماساژ می داد. بعد خداداد را صدا کردم. با تعجب گفتم: «آقا چرا من رو می مالید؟» خداداد گفت به شما احترام می گذارند و می خواهند به شما لطفی کنند. آنها می خواهند با شما دوست شوند. گفتم بهتر است در جکوزی تنها باشم (می خندد).

شپیتیم آرفی و خاطراتش، استخری در ایران

اشپیتیم آرفی 13 اردیبهشت ماه سال 1358 در یوگسلاوی به دنیا آمد، او فارغ التحصیل مدرسه ژیمناستیک کارل بوش در لودویگشافن آلمان است، اشپتیم که به عنوان فوتبالیست به ایران آمده بود، اکنون در اینجا زندگی می کند و بازیگر است. آرفی که فوتبال حرفه ای را در سال 1980 و در سن 22 سالگی در تیم فوتبال ام اس وی لودویگشافن آغاز کرد تا سال 2007 در آلمان به عنوان مهاجم بازی کرد.

اشپیتیم آرفی خرداد سال 1366 به عنوان مهاجم به باشگاه پیام مشهد که در لیگ یک ایران حضور دارد اضافه شد و پس از یک فصل به پرسپولیس آمد و دو سال در این تیم بازی کرد. حرکت بعدی او یک فصل برای تراکتورسازی تبریز و سپس برای ابومسلم بود و در سال 1373 در 36 سالگی از فوتبال خداحافظی کرد زیرا تیمی برای بازی به او درخواست نداد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا