اخبار روز سینما

(ویدئو) چند نکته مهم برای خرید گلدان


به گزارش شمانیوز، یکی یکی از راه های نشان دادن علاقه به گیاه آپارتمانی، قرار دادن آن در گلدانی زیبا و مناسب است، بنابراین انتخاب و خرید گلدان اهمیت زیادی پیدا می کند. وقتی گیاه جدیدی تهیه می کنیم معمولاً آن را در گلدان پلاستیکی قرار می دهند که جلوه زیبایی ندارد و به طور کلی برای نگهداری گیاه مناسب نیست. خرید یک گلدان زیبا نه تنها ظاهر گیاه شما را بهبود می بخشد و ظاهر آن را زیباتر می کند، بلکه می تواند حال شما را بهتر کند و انرژی مضاعفی به شما بدهد. یک گلدان زیبا می تواند مرکز ثقل خانه یا اتاق شما باشد. معمولا در انتخاب و خرید گلدان جدید برای گیاه آپارتمانی فقط زیبایی آن مورد توجه قرار می گیرد و فراموش می شود که این گلدان چقدر برای گیاه ما مناسب است. انتخاب و خرید یک گلدان زیبا اما اشتباه هیچ سودی برای گیاه ما ندارد و حتی ممکن است باعث مرگ آن شود.

از این رو در این مقاله می خواهیم به بررسی نکاتی که در انتخاب و خرید گلدان مناسب برای گیاهان آپارتمانی موثر است بپردازیم که در زیر به معرفی گلدان های مختلف می پردازیم و از ویژگی ها و ویژگی های هر یک برای شما می گوییم. اگر نمی دانید کدام گلدان برای گیاه شما مناسب است، مقاله انتخاب و خرید گلدان مناسب را از دست ندهید.

چند نکته مهم برای خرید گلدان

برای دیدن کلیپ های بیشتر، پربازدیدترین صفحه اینستاگرام را ببینید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا