اخبار روز سینما

متلک اکبر عبدی به رئیس جمهور ایران در سریال نیوکمپ! / فیلم

اخیرا ویدیویی از نامه اکبر عبدی به رئیس جمهور ایران در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده است که یکی از پربازدیدترین هاست.

ویدیوی جدید از تمسخر اکبر عبدی از ابراهیم رئیسی در فضای مجازی منتشر شده است. شاید شوخی اکبر عبدی با رئیس جمهور ایران سکانس سریال کمدی جدید. کمپ جدید است. در ویدیوی زیر از شوخی اکبر عبدی با رئیسی خواهیم دید.

نامه اکبر عبدی به رئیس جمهور ایران

اخیرا “سری جدید کمپ کمیک«در شبکه خانگی مجری اجرای یکی از پادشاهان کمدی ایران. اکبر عبدی مثل یک سکانس است تمسخر اکبر عبدی از ابراهیم رئیسی در فضای مجازی بسیار پخش شده است.

اکبر عبدیبازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 14 شهریور 1339 در تهران است و فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری تلویزیون از سال 1360 آغاز کرد. اکبر عبدی وی دارنده نشان درجه یک فرهنگ و هنر است.

فیلم شوخی اکبر عبدی با رئیسی را در زیر مشاهده می کنید:

شوخی اکبر عبدی با رئیس جمهور ایران

[/video]

بهکبر عبدی او دانشجوی دانشکده هنر و ادبیات صدا و سیما بود. از افتخارات او می توان سیمرغ بلورین دومین بازیگر مرد هشتمین جشنواره فیلم فجر را کسب کرد. بلور سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی امین جشنواره بین المللی فجر، نامزد دریافت جایزه در بیستمین دوره جشنواره فیلم فجر فوق الذکر.

بیشتر بخوانید:

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار سلبریتی ها و اخبار هنرمندان ترکیه ببینید نظرتون رو در مورد این خبر حتما کامنت کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا