اخبار روز سینما

 سکانس خنده دار سریال در حاشیه با موضوع عمل زیبایی زهتاب+ ویدیو

در ادامه سکانس خنده دار سریال در حاشیه را با موضوع اسپانیایی حرف زدن زهتاب را می بینید.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از شمانیوز سریال در حاشیه که کارگردان آن مهران مدیری است به یکی از برترین سریال های طنز مشهور شد و خیلی سریع توانست بین مرد جا باز کند. این سریال که با بازی چهره های مشهور کشورمان نظیر سیامک انصاری جواد رضویان و مهران غفوریان بود و بسیار مخاطبان را به دیدن این سریال وا داشت.

اما این طنز تلخ که درباره قصور پزشکی بود و با شکایت جامعه کم پزشکان رو به رو شد و با این کار از ساخت سری دوم اسن سریال جلوگیری شد. این سریال در ابتدا برای نمایش در شبکهٔ ۵ سیما تهیه شد. اما در پایان  از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه در نوروز ۱۳۹۴ از شبکهٔ ۳ سیما منتشر شد و مردم در روزهای سال نو در مهمانی های دی و بازدید به پای تلویزیون ها نشستند .

این سریال چهارمین سریال مهران مدیری در دههٔ ۱۳۹۰ و اولین سریال او بعد از بازگشت مجدد به تلویزیون بعد از چند سال بود. در ابتدا عنوان و اسم سریال در حاشیه دکتر نام داشت. بعدا  به اتاق عمل تغییر اسم داد و در نهایت به عنوان درحاشیه را به خود گرفت.

 سکانس خنده دار سریال در حاشیه با موضوع عمل زیبایی زهتاب


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا