اخبار روز سینما

همسر مهدی قائدی از بزرگترین طلایی که شوهرش خرید رونمایی کرد/ ویدئو

ستاره معصومی همسر پر حاشیه بازیکن استقلال با انتشار ویدئویی جدید و متفاوت در صفحه شخصی خود از دسته گلی زیبا از طلا رونمایی کرده است.

به گزارش خبرگزاری پی ام آپ، به نظر کی‌رسد ماموریت یک ساله مهدی قائدی در فوتبال ایران به پایان رسیده و او بار دیگر راهی فوتبال امارات خواهد شد.

هر چند به گفته برخی رسانه ها و نزدیکان این مهاجم ماهر، هنوز نمی توان با قاطعیت کامل درباره این موضوع اظهار نظر کرد.

چرا که پس از نامه خداحافظی ستاره جنوبی تیم استقلال، مدیران این باشگاه به دنبال جلب رضایت شباب الاهلی هستند.

با این حال مهدی قائدی و همسرش این روزها و پس از پایان مسابقات لیگ برتر تلاش می کنند از روزهایی که در ایران باقی مانده بهترین استفاده را ببرند.

در همین رابطه ستاره معصومی به تازگی ویدئوی جالبی را در اینستاگرام خود منتشر کرده است که واکنش های متفاوتی را در پی داشته است.

همسر مهدی قائدی در این فیلم سعی کرده خودروی مجلل و دسته گل‌های رز طلایی فوق العاده لوکس خود را در یک قاب به نمایش بگذارد.

ژست خشن و دلهره آور مهدی قائدی در طبیعت

در روزهای اخیر انتشار یادداشت مبهم مهدی قائدی ستاره این فصل پایتخت برای خداحافظی با استقلالی ها جنجال زیادی در فضای مجازی به پا کرد.

چرا که اکثر کاربران و رسانه های داخلی با انتشار این نامه خداحافظی در صفحه شخصی خود عنوان کردند که مهاجم جنوبی تیم استقلال فصل آینده قطعا در ترکیب استقلال نخواهد بود.

البته خبرهایی از انتقال این بازیکن به شباب الاهلی امارات شنیده می شود.
اما ظاهرا مدیران باشگاه استقلال با توجه به عملکرد درخشان مهدی قائدی در حال مذاکره با این باشگاه اماراتی برای تمدید قرارداد ستاره خود هستند.

از این نظر انتشار تصویری متفاوت از این بازیکن با ژست و استایل عجیب در محیط طبیعی به سوژه داغ کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

البته نکته عجیب این عکس علاوه بر پیراهن خاص قائدی، چاقوی شکاری است که او در دستانش به عنوان یک حرکت خشن استفاده می کند.

برگفته از رسانه وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا