اخبار روز سینما

ویدئو/ جشن تولد عجیب فریدون آسرایی در کانادا


به گزارش بازتاب آنلاین ویدئوی جدید در رابطه با تولد فریدون آسرایی منتشر شد. این ویدیوی فریدون آسرایی توجه زیادی را به خود جلب کرد. فریدون آسرایی خواننده مشهور ایرانی است. فریدون آسرایی متولد 1335 است. در ادامه ویدیویی احساسی از فریدون آسرایی را مشاهده می کنید.


فریدون آسرایی از خوانندگان معروف پاپ ایران در خلوت خود دور از ایران شمع تولد 68 سالگی خود را روشن کرد و سپس دار فانی را وداع گفت.

این خواننده سرشناس و محبوب در خارج از ایران جشن تولدی بی نظیر و عجیب برای خود تدارک دیده است.

فریدون آسرایی یکی از خوانندگان معروف پاپ ایران در خلوت خود دور از ایران شمع ۶۸ ساله اش را روشن کرد و سپس چشم از جهان فروبست. آسرایی جشن تولد حواس پرت و انفرادی خود را در اینستاگرام برای بینندگانش پخش زنده کرد.

او که روی صندلی ساحلی در ونکوور کانادا نشسته است، می‌گوید پس از فوت شمع‌های تولدش، به این نتیجه رسیده است که چون در خانه تنهاست، بهترین کار این است که کنار دریا باشد و برای خودش جشن تولد بگیرد.

آسرایی سپس خطاب به مخاطبانش می گوید: هرگز انتظار نداشته باشید کسی کاری برای شما انجام دهد. خودتان رهبری را بر عهده بگیرید. البته من با شما هستم و این بزرگترین نعمت است.

به این صورت است: خودتان ابتکار عمل را به دست بگیرید و موفق خواهید شد.

این خواننده سرشناس کشورمان روزهای بهتری را برای همه آرزو می کند و می گوید: اصلا غمگین نیستم. چون تو را دارم اگر روزهای سختی باشد، می گذرد. همیشه روزهای خوب را در ذهن خود ببینید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا