اخبار روز سینما

تولد پناه دختر شاهرخ استخری کنار امیررضا دلاوری!/جشن تولد سوپرلاکچری پناه دختر شاهرخ استخری!/فیلم

اخیرا ویدیویی ازتولد جنجالی‌ رضا دلاوری به همراه پناه فرزند شاهرخ استخری در رسانه های مجازی منتشر شده است. گویا این تولد فوق لاکچری در کشور ترکیه گرفته شده است.

امروز ویدیویی از از جشن تولد جالب پناه دختر شاهرخ استخری و امیر رضا دلاوری در ترکیه منتشر شده که حواشی بسیاری را برای این هنرمندان داشته اند.

تولد مشترک رضا دلاوری و پناه دختر شاهرخ استخری

جشن تولد لاکچری رضا دلاوری و پناه دختر شاهرخ استخری

امروز ویدیویی از از جشن تولد جالب پناه دختر شاهرخ استخری و امیر رضا دلاوری در ترکیه منتشر شده که حواشی بسیاری را برای این هنرمندان داشته اند.

در ادامه می‌توانید تولد جنجالی‌ رضا دلاوری به همراه پناه فرزند شاهرخ استخری را ببینید:

[/video]

 

عکسی از امیررضا دلاوری در کنار دخترش

عکسی جذاب از امیررضا دلاوری و دخترش

یکی از بازیگران ایرانی که در زمینه سینما، تلویزیون و تئاتر نقش آفرینی کرده امیررضا دلاوری می باشد که اخیرا تصاویر بسیاری از او و دخترش در رسانه ها منتشرش شده است، او فعالیت حرفه ای خود را در این زمینه از بازی در فیلم متولد ماه مهر آغاز کرد. او با الهام مرادی ازدواج کرده است و صاحب یک دختر به نام دیار است.

امیررضا دلاوری در تاریخ ۱۷ مرداد ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمد، او بعد از دریافت دیپلم خود در رشته تجربی وارد عرصه تئاتر شد و سپس در سن ۱۹ سالگی جلوی دوربین رفت. امیررضا دلاوری در نواختن سازهای تار و تمبک هم مهارت دارد.

آقای دلاوری فرزند اول خانواده اش است؛ پدرش بازنشسته نیروی هوایی و مادرش معلم ریاضی بوده است، همچنین دو برادر کوچک تر از خودش به نام های احسان و اشکان دارد.

عکسی جذاب از امیررضا دلاوری و دخترش

دختر امیررضا دلاوری و عکس جدید از خودش

عکسی از دختر امیررضا دلاوری در کنار دخترش را در زیر مشاهده می کنید:

عکسی از امیررضا دلاوری در کنار دخترش
دختر امیررضا دلاوری و عکس جدید از خودش

آقای دلاوری در سال ۱۳۸۶ زمانی که به ۳۱ سالگی رسید با الهام مرادی ازدواج کرد، حاصل این ازدواج دختری زیبا به اسم دیار است که در سال ۱۳۸۸ به دنیا آمد.

آشنایی این زوج با همدیگر از طریق یک دوست مشترک اتفاق افتاد و در نهایت دلاوری از همسر خود دعوت کرد که به نمایش تئاتر بیاید و زمینه آشنایی شکل گرفت.

بنابر مصاحبه امیررضا دلاوری اعلام می کند که خواهری نداشته و در خانه آنها دختر نبوده به همین دلیل دوست داشته است فرزندش دختر باشد، در ادامه اشاره می کند که اکثر مردان دوست دارند که فرزندشان دختر باشد و زمانی که فهمیده فرزند خودش هم دختر است بسیار خوشحال شده است.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا