اخبار روز سینما

ویدئو/ توضیحات سخنگوی قوه قضائیه درباره حکم شروین حاجی پور

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی مبنی بر حکم شروین حاجی پور و درخواست افراد و گروه های مختلف رئیس قوه قضاییه در خصوص این حکم گفت: در خصوص تصمیمات صادره از سوی قوه قضائیه، هر کدام حکم صادر شده است. مراحل نهایی شدن و اجرا را طی می کند و روند مشخصی دارد و پرونده شخص مورد نظر نیز این روند را طی کرده است. قانونگذار آنچه را که برای اعتراض به احکام قطعی لازم است پیش بینی کرده است و به طور خاص دو روش وجود دارد. اعاده روند و نظر رئیس قوه قضائیه.

وی افزود: اطلاعات حاکی از آن است که فرد مذکور تاکنون هیچ درخواستی از وی و وکلایش مبنی بر محاکمه مجدد در دیوان عالی کشور دریافت نکرده است. صلاحیت دارنده قوه قضاییه برای اقدام، این فضا وجود دارد وگرنه. در صورت درخواست، حکم اجرا می شود.

وی با تاکید بر رعایت قانون گفت: پیروی از رویه ای خارج از قانون بدعت محسوب می شود، بنابراین حریم قانون حفظ می شود حتی اگر قانون خوب نباشد. لازم است و همه چیز باید در چارچوب قانون انجام شود و با رعایت قانون امنیت جامعه حفظ شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا