اخبار روز سینما

ویدئو/ آهنگ غمگین مهدی یغمایی برای برادر مرحومش


به گزارش بازتاب آنلاین مهدی یغمایی خواننده مشهور ایرانی است. گفتگوی مهدی یغمایی خواننده سرشناس با برنامه اینترنتی که در آن پس از حضور در گروه داوری شب کوک آهنگی کوتاه به یاد برادر فقیدش خواند، با موجی از اندوه کاربران و طرفداران مهدی یغمایی همراه است. به اوج شهرت رسید.

رضا صائمی، روزنامه نگار، ویدئوی منتشر شده از مهدی یغمایی در سوگ درگذشت برادر کوچکترش را تشریح کرد و نوشت: عصبانیت و گریه دیگران سرمایه کار مجریان نیست و برای جلب توجه مجریان، خرج درد خود می کنند. تماشاگر. صرف برداشت مخاطب خواهد شد… حتی اگر به معنای نان زدن با اشک های دیگران و دیده شدن در حال گریه توسط دیگران باشد… مجری با لبخندی عکس برادر تازه فوت شده مهدی یغمایی را از او می خواهد لحظه ای که او چه احساسی دارد و این صحنه با ویرانگری او ویروسی می شود. این خلاقیت حرفه ای نیست، بداخلاقی حرفه ای است که درد، ترفند توجه و آمادگی حرفه ای دیگران شود.

این ستایش امروزی، میراث «ماه عسل» بود که بر تنفر بنا شد و مشک خود را از اشک مردم پر کرد. هیچ گفتگویی آبستن اشک نیست، روایت زندگی پر از دردهای ناگفته و کینه هایی است که در گلو می ماند و گاه آدمی چنان دردی می اندازد که کینه اش می ترکد و غمش سرازیر می شود. اما این ناله در زایش طبیعی غم پدید می آید، نه برای این که با نیرنگ ها و نیرنگ های دروغین سزارین کنیم و چراغ خود را از منبع دیگری روشن کنیم. دردی دیگر نه اعدامی!


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا