اخبار روز

دیده شدن موجودات عجیب در آمریکا / آدم فضایی ها حمله کردند؟ + فیلم

به نقل از شما نیوز، به گزارش سایت پی ام آپ، توالی جذاب وقایع روایت شاهدان عینی از مشاهده یک شی درخشان در آسمان و به دنبال آن گزارش برخورد یک شی به حیاط خلوت خانه ای در لاس وگاس، موجی از هیجان را در فضای مجازی به راه انداخته است.

ویدیوی جدیدی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که ادعا می شود تصویری از فضانوردی ده فوتی است که سفینه فضایی او هفته گذشته در لاس وگاس سقوط کرد!

تصویری از یک موجود مرموز که توسط دوربین در حیاط خلوت خانه ای در لاس وگاس ثبت شده است به سرعت در فضای مجازی منتشر می شود و بسیاری آن را به گزارش های مربوط به “سقوط بشقاب پرنده” در لاس وگاس مرتبط می کنند.

توالی شگفت انگیز از رویدادها، از اظهارات شاهدان عینی از دیدن یک شی درخشان در آسمان، و به دنبال آن گزارشی از برخورد یک شی به حیاط خلوت خانه ای در لاس وگاس، موجی از هیجان را در فضای مجازی به راه انداخته است.

تصاویر فضانورد 3 متری جدیدترین تکه های پازل این اتفاقات است. آیا واقعاً با موجودات فرازمینی طرف هستیم یا تاریخ چیز دیگری است؟

این ویدئو برای اولین بار در روز جمعه در فضای مجازی منتشر شد، پستی که به دلیل موجی که در شبکه های اجتماعی راه انداخت به سرعت بیش از 6 میلیون بار مشاهده شد.

به نظر می رسد این پست به گزارش های مربوط به “سقوط بشقاب پرنده” در منطقه ای از لاس وگاس در روزهای اخیر اشاره دارد. در آن حادثه فردی با اداره پلیس تماس گرفت و مدعی شد که یک شی از آسمان سقوط کرده و موجودات فضایی را دیده است که به گفته خودش بین 2.5 تا 3 متر قد دارند. البته ماموران پلیس هنگام حضور در آنجا چیز مشکوکی پیدا نکردند و همانطور که در فیلم منتشر شده از سوی پلیس مشاهده می شود، هنگام خروج از محل به شوخی به مرد گفتند: اگر موجودات 3 متری برگشتند، به ما زنگ نزن.

اوایل همان شب، یکی دیگر از افسران پلیس لاس وگاس یک گلوله آتشین را در آسمان دید. تصویر شی در حال سوختن ناشناس توسط دوربین پلیس ثبت شده است. این شی ناشناس که توسط دوربین فیلمبرداری شده بود، در حالی که به سمت بالا حرکت می کرد به شدت درخشید و این پدیده غیرقابل توضیح باعث تحقیقات بیشتر پلیس شد. با این حال، گزارش شده است که تحقیقات پلیس قادر به تعیین اینکه چه اتفاقی افتاده است یا اینکه آیا این دو رویداد به هم مرتبط هستند، نبود. ملکی که حادثه در آن گزارش شده بود، روزها مورد بررسی قرار گرفت تا اینکه پلیس تصمیم به بسته شدن پرونده گرفت.

در همان زمان، علاقه مندان به بشقاب پرنده نیز شک و تردیدهایی را در مورد صحت این گزارش بر اساس تصاویر Google Earth مطرح کردند.

البته بدون در نظر گرفتن شواهد، قطعا می توان فهمید که فضانورد 3 متری ادعا شده در ویدئوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی جعلی است.

جدای از مغایرت صوت و تصویر با تاریخ ضبط فیلم که با بازه زمانی ضبط شده توسط پلیس در تضاد است، مشخص است که فیلم مورد نظر یک فیلم واقعی نبوده و یک توسط یک تولید کننده محتوای دیجیتال در Tik Tok منتشر شده است.

در کمال تعجب، این ویدیو در تیک تاک نظر زیادی نداشت و حدود 60000 بار مشاهده شد. اما با داغ شدن موضوع بشقاب پرنده ها و ماجرای جسم نورانی در لاس وگاس، خیلی زود توانست مخاطبان زیادی در توییتر پیدا کند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا