اخبار خودرو

ویدئوی معرفی سدان تازه وارد ژاپنی؛ هوندا سیتی چه مشخصاتی دارد؟

شهر هوندا یکی یکی از جدیدترین سدان های ژاپنی است که وارد بازار ایران شده و به عنوان یک محصول وارداتی می تواند علاقه مندان زیادی را به خود جلب کند. این سدان ژاپنی تازه وارد یکی از آن دسته خودروهایی است که سابقه بسیار طولانی دارد و تاکنون 7 نسل روی خط تولید بوده است.

جدیدترین خانواده این خودرو که فیس لیفت نسل هفتم محسوب می شود در سال 2023 روانه بازار می شود و شرکت آذریورد سال در تلاش است تا این خودرو را به بازار ایران معرفی کند. اما این سدان تازه وارد چه ویژگی ها و امکاناتی دارد؟ موضوعی است که در این مقاله سعی داریم به اختصار به آن بپردازیم.

ویدئوی معرفی سدان تازه وارد ژاپنی؛ هوندا سیتی چه مشخصاتی دارد؟

طراحی بدنه

سدان ژاپنی تازه وارد در دپارتمان طراحی بدنه سبک طراحی قابل قبولی را ارائه می دهد و سبک طراحی آن به گونه ای است که می تواند مخاطب را به خود جذب کند. استفاده از چراغ های کشیده و بیرون زده سپر جلوی این خودرو ظاهری کمی تهاجمی به آن بخشیده است. اما در نماهای جانبی شاهد طراحی یکدست و نسبتا ساده هستیم اما شکل و طرح رینگ های آلومینیومی کمی از سادگی این قطعات کاسته است.

در قسمت عقب هوندا سیتی شاهد طراحی هماهنگ با سایر قسمت های این خودرو هستیم چرا که برآمدگی های این قسمت و شکل طراحی سپرها و گرافیک چراغ های عقب این خودرو طراحی این قسمت را ساخته است. کمی اسپرت

مشخصات فنی سدان تازه وارد ژاپنی

قلب تپنده هوندا سیتی یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی است که می تواند به 121 برسد. رزومه قدرت و 145 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و آن ها را از طریق گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ های جلو منتقل می کند.

سیستم تعلیق به کار رفته در جلوی این خودرو از نوع مک فرسون و سیستم تعلیق پرتو چرخشی در قسمت عقب این خودرو استفاده شده است. اگرچه این سیستم تعلیق چندان مدرن نیست، اما عملکرد قابل قبولی از خود نشان می دهد.

شرایط فروش هوندا سیتی اعلام شد. تیر 1403
ویدئوی معرفی سدان تازه وارد ژاپنی؛ هوندا سیتی چه مشخصاتی دارد؟

میانگین مصرف سوخت این خودروی تازه وارد ژاپنی تنها 6.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است که رقم بسیار خوبی است.

طراحی و چیدمان داخلی کابین و امکانات.

طراحی کابین این خودرو چندان مدرن نیست و شاهد طراحی ساده ای در این خودرو هستیم، با این حال نمی توان ایراد اساسی در طراحی این خودرو پیدا کرد زیرا جنس و سبک طراحی این خودرو راضی کننده است و ویژگی های قابل قبولی دارد. . ویژگی هایی بر روی این خودرو قابل مشاهده است.

نکات جالب در مورد جدیدترین سدان وارداتی موجود در بازار.
ویدئوی معرفی سدان تازه وارد ژاپنی؛ هوندا سیتی چه مشخصاتی دارد؟

امکاناتی مانند؛ شش ایربگ 10 نقطه ای، کنترل پایداری، کروز کنترل، فرمان برقی، دنده دنده، استارت دکمه ای، سیستم ورود بدون کلید، دوربین دنده عقب، سیستم تهویه خودکار، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک، صفحه نمایش چند رسانه ای 8 اینچی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، سنسور نور، اندروید اتو و اپل کارپلی، چراغ های LED، رینگ های آلومینیومی، صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، حالت های مختلف رانندگی و غیره. اینها برخی از امکاناتی است که در شهر هوندا دیده می شود.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا