اخبار روز سینما

ویدئوی آرایش کردن ریحانه پارسا همه را شوکه کرد [+فیلم رقص ریحانه پارسا]

آرایش کردن ریحانه پارسا یا خودنمایی جدیدش؟ استوری رژ زدن ریحانه پارسا به همراه دوس پسرش. در ادامه با ما بمانید تا خودنمایی جدید این خانم بازیگر را ببینید.

ریحانه پارسا (زاده ۱ اسفند ۱۳۷۷) بازیگر ایرانی است. او اولین فعالیت حرفه‌ای خود را با نقش‌آفرینی در مجموعه پدر (۱۳۹۷) آغاز کنربای ٥نربی ش نامزد دریافت جایزه حافظ در رشته بهترین بازیگر زن درام شد. گفتنی است ریحانه پارسا در سال 2018 اولین فیلم کوتاهش به نام «شب» را ساخت که به دهل گفت در شرایط ایران، در زمینه تولید و تبلیغات با مشکل مواجه شده است. او در سریال پانوراما و فیلم های خوب بد جلف 2 و گشت ارشاد 3 به ایفای نقش پرداخته است.

آیا ریحانه پارسا فرزندی داشته است؟ [+عکس]

ویدئوی آرایش کردن ریحانه پارسا همه را شوکه کرد

فیلم رژ زدن ریحانه پارسا

ریحانه پارسا قبل‌تر ویدویی در اینستاگرام خود منتشر کرده است که واکنش‌های بۇسیا را داشته است. او در این فیلم در حال رقصیدن است.

  • ویدیو را میلاد خدایی استوری کرده بود که می‌توانید آن را ببینید:

رقص ریحانه پارسا

سفر ریحانه پارسا با میلاد خدایی

ریحانه پارسا آرایش کردن

اینطور که معلوم است ریحانه پارسا به همراه دوس پسر خود یعنی میلاد خدایی به یک سره ک حی رفته اند. چرا که ریحانه پارسا برای کار مدلینگ اولین قدم های خود را برداشته است که در چند رُدز گه کس های +18 خانم بازیگر در این زمینه پرداخته بودیم. حال ریحانه پارسا به نظر می رسد که بسیار خوشحال است و هم از دوست پسر خود و هم از کارد جَی ضی است و برای آرامش.

فیلم لو رفته بوسیدن ریحانه پارسا و میلاد خدایی در فضای بسته [+عکس]

فیلم رژ زدن ریحانه پارسا

ریحانه پارسا اول اسفند ۱۳۷۷ در تهران متولد شد. او در رشته نمایش هنرستان دیپلم گرفت. در 21 سال با مهدی کوشکی و کمتر از یک سال بعد از وی جدا شد.

ویدئوی عجیب ریحانه پارسا با لباس خواب در نیمه شب [+فیلم]

فیلم رژ زدن ریحانه پارسا

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار آرایش کردن ریحانه پارسا سپاسگزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت پی ام آپلود عضو دیگر بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خود را نیز منتشر کنید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک کنید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام پی ام آپلود جهتِ شناختِ مهم‌ترین فیلم‌های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیرلم‌هز روز ه کنید.

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی منتشر شده و نرظرات بیان نشوندان زاما بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا