اخبار روز سینما

وکیل تتلو: موکلم فعلا آزاد نخواهد شد

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

وکیل مهرامیرحسین مقصودلو گفت: موکلم به برخی از احکام صادره از سوی دادگاه اعتراض و برخی دیگر را رعایت کرده است.

الهام رحیمی فر وکیل امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا موکلش در روزهای آتی با قرار وثیقه از زندان آزاد می شود، گفت: متاسفانه علیرغم پیگیری های ما، قضات محترم سیستم هنوز دستگاه قضایی با آزادی وی به قید وثیقه موافقت نکرده و تمهیدات دیگری نیز صورت نگرفته است، هرچند تلاش خواهیم کرد تا متهم از این شرایط استفاده کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در روزهای اخیر بدون توجه به تایید یا عدم تایید این خبر شایعاتی مبنی بر عدم توانایی متهم در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: این موضوع صحت ندارد.

رحیمی فر گفت: به این معنا یکی یکی از همکاران ما امروز به عیادت ایشان رفت و متذکر شد که حال آقای مقصودلو خوب است و مشکل جسمی ندارد. و از هموطنان خواهشمندیم به این شایعات توجه نکنند و فقط اخبار منتشر شده از سوی وکلا و قوه قضائیه را تایید کنند.

وکیل مقصودلو در پاسخ به این سوال که پیش از این و در جریان رسیدگی به پرونده بسیاری از متهمان شاهد اخباری مبنی بر باج خواهی از سوی خانواده های متهم بوده است اما در این مورد چنین رفتاری به ویژه مشاهده نشده است و چه بوده است. وی گفت: علیرغم وجود مدیریت و همکاری خوبی در این پرونده از سوی خانواده به ویژه مادر محترم ایشان صورت گرفت و با وکلای متهم همکاری کامل داشتند و لازم می دانم از این موضوع تشکر کنم. برای صبر و همکاری مادرانه شما

وکیل تتلو گفت: این پرونده ها باید با مدیریت صحیح پرونده همراه باشد زیرا جزء کار مدیریت صحیح پرونده است. من به مادرش نصیحتی کردم و او با وجود اینکه به او فشار می آمد، صبر مادرانه داشت.

و افزود: بنده به عنوان وکیل متهم از انجام مصاحبه تا زمان ابلاغ دستگاه قضایی خودداری کردم. دلیلش هم این است که معتقدم گمانه زنی های رسانه ای گاهی در رسیدگی به پرونده ها مشکل ایجاد می کند در حالی که در یک فضای آرام می توان تصمیمات بهتری گرفت.

رحیمی فر در پاسخ به سوال دیگری مهر وی در خصوص اعتراض یا عدم اعتراض به حکم صادره نیز گفت: حق اعتراض و حق تمکین را داشتند و در این مورد از هر دو حق استفاده کردند.

وی ادامه داد: متهم در خصوص برخی از آرا به رأی صادره از دادگاه تمکین و به دستگاه قضایی اعتماد کرده و تسلیم رأی شده است.

وکیل تتلو گفت: البته تصمیم گرفتیم به برخی از آرایی که قضات اشد مجازات در نظر گرفته بودند اعتراض کنیم.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا