اخبار خودرو

وویا فری ۳۱۸ معرفی شد ؛ کراس اوور لوکس دانگ فنگ با قیمت پایه 1.9 میلیارد تومان

وویا فری ۳۱۸ معرفی شد ؛ کراس اوور لوکس دانگ فنگ با قیمت پایه 1.9 میلیارد تومان

وویا یکی از برندهای تازه تاسیس شرکت دانگ فنگ است که در سال 2018 تاسیس شد. یکی یکی از جدیدترین محصولات این برند لوکس Free 318 نام دارد که این کراس اوور از پیشرانه الکتریکی مجهز به ژنراتور (EREV) بهره می برد و عرضه آن به تازگی با قیمت پایه 230000 یوان آغاز شده است. این رقم با نرخ فعلی ارز تقریباً معادل 1.9 میلیارد تومان است.

تفاوت های جزئی در ظاهر

در حال حاضر برند وویا سه مدل را در خطوط تولید خود دارد که عبارتند از کراس اوور رایگان (رایگان)، مینی ون Dream (دریم) و سدان Passion (Passion). محصول جدید این شرکت در واقع نسخه متفاوتی از Crossover Free است. همانطور که انتظار می رفت، در مقایسه با مدل استاندارد، نسخه 318 دارای همان شکل اتاق است، اما تفاوت هایی در جزئیات دارد. برای مثال جلوپنجره در این نسخه مشکی است و سپرها ساختار اسپرت تری دارند. علاوه بر این باید گفت که گرافیک سبک کمی با مدل استاندارد متفاوت است و بیشتر جوان پسند است. این نسخه از Voya Free چرخ های 20 اینچی را با طراحی زیباتر سوار می کند. برای ایجاد تمایز بیشتر، این نسخه را می توان با دو رنگ مختلف خاکستری و سبز سفارش داد.

از نظر ابعاد باید گفت که Veya Free 318 دارای طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4905، 1950 و 1645 میلی متر است و فاصله بین دو محور آن نیز 2960 میلی متر است.

تفاوت کابین

در داخل نیز وضعیت کم و بیش یکسان است و Voya Free 318 تفاوت چشمگیری با مدل استاندارد ندارد. داشبورد این خودرو 3 صفحه نمایش بزرگ و عریض را در خود جای داده است. فرمان D شکل است و اهرم برای انتخاب حالت رانندگی روی ستون فرمان قرار دارد. کنسول وسط این کراس اوور بسیار کم صدا بوده و دو پد برای شارژ بی سیم و دو شارژر در آن تعبیه شده است. مشتریان نسخه 318 مانند ظاهر داخلی کابین می توانند تم مشکی و خاکستری-مشکی را برای ایجاد تمایز سفارش دهند. این نسخه در حالت استاندارد از صندلی های جلو اسپرت با پشتی سر یکپارچه بهره می برد و به سیستم پشتیبانی فرمان صوتی پیشرفته تری مجهز شده است.

Voya Free 318 معرفی شد; کراس اوور لوکس دانگ فنگ با قیمت پایه 1.9 میلیارد تومان
وویا فری ۳۱۸ معرفی شد ؛ کراس اوور لوکس دانگ فنگ با قیمت پایه 1.9 میلیارد تومان

مشخصات فنی Voya Free 318

در مدل اولیه Voya Free 318، یک موتور الکتریکی نصب شده بر روی محور عقب وظیفه تامین برق را بر عهده دارد. این موتور 268 اسب بخار قدرت و 410 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. به گزارش ویا، شتاب 0 تا 100 این مدل 7.6 ثانیه طول می کشد. انرژی مورد نیاز این موتور و سایر سیستم ها توسط یک باتری 43 کیلووات ساعتی تامین می شود. این باتری ساخت کمپانی معروف CATL است و طبق استاندارد چینی CLTC برای پیمودن 318 کیلومتر کافی است. یک موتور بنزینی 1.5 لیتری برای افزایش دامنه حرکت و شارژ باتری نصب شده است. اگر باتری به طور کامل شارژ شود و باک پر باشد، Voya Free 318 می تواند تا 1458 کیلومتر را طی کند.

گیربکس پرچمدار مدل Frey 318 شامل دو موتور الکتریکی است. این دو موتور روی هم 483 اسب بخار قدرت تولید می کنند. به لطف موتور قدرتمند این کراس اوور در 4.5 ثانیه به صفر تا شصت می رسد. باتری به کار رفته در این مدل همانند مدل 43 کیلووات ساعتی است. این مدل به دلیل مصرف انرژی بیشتر توسط موتور، برد کمتری دارد و نمی تواند بیش از 259 کیلومتر را طی کند. با شارژ کامل باتری و باک پر، این مدل Voya Free 318 بردی برابر با 1357 کیلومتر دارد. شایان ذکر است که این نسخه پرچمدار مجهز به سیستم تعلیق بادی است، بنابراین امکان تنظیم ارتفاع و افزایش فاصله از زمین تا 100 میلی متر وجود دارد.

Voya Free 318 معرفی شد; کراس اوور لوکس دانگ فنگ با قیمت پایه 1.9 میلیارد تومان
وویا فری ۳۱۸ معرفی شد ؛ کراس اوور لوکس دانگ فنگ با قیمت پایه 1.9 میلیارد تومان

قیمت Voya Free 318

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، قیمت ارزان ترین نسخه Voya Free 318 از 230 هزار یوان شروع می شود. گران ترین نسخه حداقل 267000 یوان قیمت دارد. این رقم تقریبا معادل 2.2 میلیارد تومان است. ناگفته نماند که اولین دسته از مشتریان این کراس اوور از تخفیفات قابل توجهی برخوردار خواهند شد. با این تخفیف ها ارقام به ترتیب به 220 و 248 هزار یوان کاهش می یابد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا