اخبار روز سینما

مستند ((چوب)) راهی آمریکا می شود! /جزئیات

مستند کوتاه “چوب” به کارگردانی مرتضی پایه‌شناس انتخاب شده است و در بخش مسابقه جشنواره آرلینگتون آمریکا نمایش داده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری پی ام آپ، فیلم مستند کوتاه «چوب» به کارگردانی مرتضی پایه شناس در بخش رقابتی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم آرلینگتون که از 2 تا 5 نوامبر برابر با ۱۱ تا ۱۴ ماه آبان سال جاری برگزار می شود، قرار گرفت. جشنواره بین المللی فیلم آرلینگتون در شهر آرلینگتون آمریکا برگزار می شود.
جشنواره بین المللی فیلم آرلینگتون (AIFF) سازمانی برنده جوایز است که ماموریت آن پرورش فرهنگ قدردانی از فرهنگ های مختلف از طریق کاوش در زندگی مردم در سراسر جهان از طریق فیلم های مستقل، غنی سازی جامعه و گسترش جهان بینی است.
برگزارکنندگان این جشنواره بر این باورند که هنرها به گونه ای طراحی شده اند که ما را در سراسر جهان به هم متصل کنند تا ارتباط و انسانیت مشترک احساس شود.
مستند کوتاه “چوب” 14 آبان ماه در این جشنواره به نمایش گذاشته می شود. پخش بین المللی این فیلم بر عهده معاونت بین الملل سازمان سینمایی سوره است.
مرتضی پایه شناس مستندهای «گلوله باران»، «فیلم ناتمامی برای دخترم سمیه»، «جای خالی یک نفر»، «غروب روز جمعه» و … را کارگردانی کرده است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا