اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

شهاب حسینی دیگه وقتشه که برای پسرش آستین بالا بزنه!/باور نمیکنید این آقای جوان، پسر شهاب حسینی باشد!

این روزها عکس جدیدی از شهاب حسینی منتشر شده است. در این عکس، شهاب حسینی در کنار پسرش حضور دارد و برخی از مخاطبان به بزرگ شدن او و ازدواجش اشاره کرده‌اند.

شهاب حسینی بازیگر و کارگردان مشهور سینمای ایران است. شهاب حسینی دو پسر دارد. شهاب حسینی از همسر اولش جدا شد. شهاب حسینی چندی پیش با کارگردانی فیلم ناکجا آباد به عرصه رسانه و سینما بازگشت. او این روزها برای اکران فیلمش در سینماهای مختلف حضور دارد. ویدئوی زیر برخورد ناخوشایند محافظ شهاب حسینی با هواداران را نشان می دهد.

شهاب حسینی

ازدواج شهاب حسینی

شهاب حسینی یکی از سلبریتی هایی است که در سنین پایین ازدواج کرد و تشکیل خانواده داد. او در 22 سالگی با همسرش پریچهر قنبری آشنا شد و صاحب دو فرزند به نام های محمد امین متولد  14 بهمن 1382 و امیرعلی متولد 20 مرداد 1390 حاصل زندگی مشترک آنهاست.

شهاب حسینی که حضور خود را در عرصه هنر به عنوان گوینده رادیو آغاز کرد، پس از تجربه گویندگی در تلویزیون برای اولین بار در سال 1379 در یک سریال تلویزیونی شرکت کرد.

اولین سریال شهاب حسینی

پس از باران به کارگردانی سعید سلطانی اولین سریالی است که شهاب حسینی در آن بازی کرد. شهاب حسینی در سریال «پس از باران» در نقش علی بود و محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، مرجان محتشم، ثریا قاسمی، جمیله شیخی در کنار او شرکت کردند.

اولین حضور شهاب حسینی و همسرش در محل عمومی 

اولین بار در 21 شهریور در سال 1401 به همراه همسر دومش ساناز ارجمند در اکران مردمی فیلم شین شرکت کرد که خبرهای بسیاری را به همراه داشت.

3

شهاب حسینی در گفت وگویی درباره سختی های بازیگری و دوری از خانواده گفت: فرزندانم خاطرات زیادی با من تعریف نمی کنند، همیشه از من محروم بوده اند، همسرم هرگز رضایت زندگی با من را تجربه نکرده است. من پدرم را در سال‌های اخیر از دست دادم در حالی که نمی‌توانستم او را درست ببینم، تقصیر سینماست.”

آیا شهاب حسینی دوباره ازدواج کرده است؟ همسر جدیدش کیست؟شهاب حسینی دیگه وقتشه که برای پسرش آستین بالا بزنه!/باور نمیکنید این آقای جوان، پسر شهاب حسینی باشد!شهاب حسینی دیگه وقتشه که برای پسرش آستین بالا بزنه!/باور نمیکنید این آقای جوان، پسر شهاب حسینی باشد!شهاب حسینی دیگه وقتشه که برای پسرش آستین بالا بزنه!/باور نمیکنید این آقای جوان، پسر شهاب حسینی باشد!


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا