اخبار روز سینما

وقتی جورجینا آبگوشت ایرانی در عربستان می پزد!/عکس

جورجینا رودریگز مدل معروف آرژانتینی با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود در اقدامی جالب از یک غذای به سبک آبگوشت ایرانی رونمایی کرد.

جورجینا رودریگز مدل آرژانتینی علاوه بر لقب هایی مانند نامزد رونالدو یا مادر فرزندانش به چهره ای مشهور در فضای مجازی تبدیل شده است.

هر چند نقطه عطف زندگی جورجینا را باید ملاقات غیرمنتظره او با کریستیانو رونالدو در فروشگاه محل کارش در اسپانیا دانست.

برخورد شگفت انگیزی که حتی جورجینا هم نمی توانست تصورش را بکند مسیر زندگی او را تغییر می دهد و او را به یکی از ثروتمندترین زنان جهان تبدیل می کند.

اما نکته جالبی که این روزها نامزد جورجینا را در کانون توجه کاربران مجازی قرار داده، زندگی فوق العاده مجلل او در عربستان است.

چرا که در روزهای ابتدایی انتقال رونالدو به ریاض اکثر منتقدان مخالف حضور او و خانواده اش در این کشور بودند و نگرانی های مالی را دلیل واقعی حضور او در النصر می دانستند.

از این حیث حالا کاندیدای سرشناس ستاره فوتبال جهان در صفحه اینستاگرام خود تصویر جالبی از یک غذا به سبک آبگوشت ایرانی رونمایی کرده است.

البته این استوری مدل آرژانتینی باعث تعجب برخی از کاربران ایرانی صفحه اینستاگرام جورجینا شده است.

وقتی جورجینا آبگوشت ایرانی در عربستان می پزد!/عکس

رونمایی جورجینا از غذاهای لاکچری جت شخصی شان

به گزارش پی ام آپ، جورجینا رودریگرز نامزد پرحاشیه رونالدو پس از حضور جنجالی‌اش در ریاض این روزها فعالیت‌های تبلیغاتی اش رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است.

او که سفیر معروف ترین و گران ترین برندهای صنعت مد است، طی یک سال گذشته بیشتر تبلیغات خود را با پوسترهای عربستان سعودی به نمایش گذاشته است.

هر چند فعالیت های اخیر او درباره پوشش بحث برانگیزش با لباسی به سبک پرچم عربستان انتقاد های گسترده ای را از سوی مخاطبان اش به همراه داشته است.
اما به نظر می رسد امکانات فوق لاکچری جورجینا و رونالدو در ریاض و مبالغ گزافی که بابت حضور در مراسمات مهم عربستان به آنان پرداخت می شود دیگر جایی برای اعتراض برای این زوج باقی نمی گذارد.

در همین خصوص حالا انتشار استوری جالبی از سوی نامزد فوق ستاره فوتبال جهان در صفحه شخصی اش از داخل جت شخصی اش سوژه کاربران شده است.

برگفته از رسانه پی ام آپلود

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا