اخبار روز سینما

وقتی “بی نظمی” در “صدای جادویی” غرش می کند. از هیچ جا «اوجی» تا «اصفهانی» گره کابل هدفون

علی اوجی برای ایجاد صمیمیت در ارائه استعداد شوی «صداهای جادویی» بی نظمی هایی در قاب تصویر ایجاد کرد، بی نظمی هایی که نشان از ضعف کارگردانی برنامه دارد.

به گزارش پی ام آپ، مسابقه «صدای جادویی» به حساس ترین مرحله خود رسیده و تاکنون بخشی از مرحله نیمه نهایی آن برگزار و دو فینالیست مشخص شده است. در اولین نمایش نیمه نهایی و همچنین در ویژه برنامه «صدای داوران» وجود برخی بی نظمی ها و بی توجهی به برخی جزئیات باعث شد تا مخاطبان شاهد تصاویر ناخوشایندی در این قسمت ها باشند.

عوامل برنامه «صداهای جادویی» یک هدست با سیم متصل به محمد اصفهانی تهیه کردند.

سیم های درهم | در ویژه برنامه صدای داوران وقتی محمد اصفهانی برای اجرای قطعه خود آمد، از مجریان برنامه خواست تا برای شنیدن بهتر صدا هدفون در اختیار او بگذارند. این هدست در حالی در اختیار اصفهانی قرار گرفت که کابل های آن در هم پیچیده بود و همین گره خوردن کابل ها باعث شد هدفون به درستی در گوش محمد اصفهانی قرار نگیرد و تمرکز او را در حین اجرا به هم بزند. سیم پیچ خورده و گره خورده آویزان شده از گوش محمد اصفهانی علاوه بر بر هم زدن تمرکز خواننده، تصویر ناخوشایندی را برای عموم به نمایش گذاشت. این اتفاق در حالی رخ داد که قبل از ارائه هدفون (مانیتور) به ریدر امکان بازکردن پیچ ها و گره های کابل وجود داشت. نکته عجیب این است که این هدست با همین شرایط در اختیار رضا صادقی قرار گرفت.

صندلی مشترک با رضا یزدانی | در اولین نمایش مرحله نیمه نهایی حمید اسپانسر مهمان «صدای جادویی» بود. او در ابتدای برنامه یکی از قطعات معروف «ای همنفس» را اجرا کرد. در زمانی که حامی اجرا داشت، علی اوجی مثل یکی دو برنامه قبلی بدترین جا را برای نشستن انتخاب کرد. کنار رضا یزدانی روی صندلی مشترک نشسته بود. حضور دو نفری که مجبور به نشستن روی صندلی های خود شده اند چهره زشتی به این مهمانی داده است. این تصویر زشت بار دیگر ضعف کارگردان و طراحی او را نشان داد و نشان داد که او هیچ برنامه ای برای چنین مناسبتی ندارد، در حالی که کارگردان و طراح صحنه باید جایی برای نشستن مجری طراحی می کردند تا مخاطب با هر کدام روبرو نشود. دیگر چه عکس زشتی…

وقتی "بی نظمی" در "صدای جادویی" غرش می کند. از هیچ جا «اوجی» تا «اصفهانی» گره کابل هدفون
ترک صندلی صحنه و میکروفون توسط علی اوجی

صندلی خروجی و پایه میکروفون | در این برنامه نیمه نهایی یکی از شرکت کنندگان در گروه رضا صادقی ترجیح داد قطعه خود را نشسته روی صندلی اجرا کند. پس از اجرا، علی اوجی طبق معمول به روی صحنه رفت و به جای صحبت، بلافاصله صندلی و میکروفون را گرفت و در حالی که می خندید پشت به تماشاگران صحنه را ترک کرد. اوجی پس از درآوردن وسایل خود به سمت سن چرخید و شروع به صحبت با داوران در مورد عملکرد شرکت کننده کرد. این اتفاق بار دیگر بی احتیاطی در اجرا و کارگردانی برنامه را به نمایش گذاشت و تصویر زشتی را پیش روی مخاطبان گذاشت.

توجه به چنین جزئیاتی چیزی است که یک نمایش را از نمونه های خارجی اش متمایز می کند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا