به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، مسعود مزکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری شامگاه جمعه به اظهارات نامزدها در دور سوم مناظره واکنش نشان داد.

* در زیر می توانید اظهارات مهم پزشکان را بخوانید.

*دولت باید دست از مداخله گری بردارد بلکه سیاست گذار باشد و بر برنامه نظارت کند و کار را به سازمان ها و نهادها و بخش خصوصی بسپارد.

* حسابرسی باید شفاف و منطبق بر قانون باشد و از روی هوس انجام نشود. من تست های سلیقه ای را رد می کنم و اجازه دخالت نهادهای دیگر در حوزه فرهنگ را نمی دهم.

* پذیرش منطقی قواعد بین المللی از جمله حقوق مالکیت معنوی یک ضرورت است و باید آنها را بپذیریم.

* سعی می کنم دولتم را دولت فرهنگ کنم نه دولت فرهنگ.

* به منظور تامین امنیت فرهنگی فرهنگیان و جلوگیری از دخالت نهادهای غیرمسئول، تمام تلاش خود را برای بازگرداندن اعتماد و اشتیاق به فرهنگیان به کار خواهم بست.

* این رویکرد از فرار و مهاجرت نخبگان جلوگیری می کند. نخبگان کشور را ترک می کنند و عده ای ناراضی هستند، باید تلاش کنیم که این اتفاق نیفتد.

* برای بازسازی فرهنگ و گذشته خودمان که پر از افتخار و اسطوره و آموزه و درس است و از آن سریال بسازیم، آنچه در این سریال های خارجی نشان داده می شود، تاریخ عمیق تری از آنها داریم.

* جامعه و مردم بر اساس کتاب هایی که در یک سال می خوانند رتبه بندی می شوند. در جوامعی که ساعات بیشتری را صرف مطالعه کتاب و درس می کنند، مشکلات اجتماعی و همچنین جرم و جنایت و فساد کمتر است. هر جامعه دوستدار کتاب مشکلات اجتماعی کمتری دارد.

27215

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما