به گزارش آنلاین به نقل از ایرنا، نامزد حزب جمهوری خواه برای انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا گفت: جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا به زودی در راهپیمایی هوادارانش در فیلادلفیا، پنسیلوانیا، آمریکا وارد می شود. ایالات متحده در جنگ جهانی سوم

وی در ادامه بایدن را بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا و کلاهبردار خواند و تاکید کرد: جهان در آتش است و بایدن ما را به جنگ جهانی سوم می کشاند، جنگی که به زودی در آن خواهیم یافت.

ترامپ همچنین به جنگ ها و درگیری های نظامی رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان و تداوم عملیات نظامی روسیه در اوکراین اشاره کرد و دولت بایدن را به ناتوانی در مقابله با بحران های جهانی متهم کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آتی این کشور پیشتر در اظهارات خود تاکید کرده بود: خاورمیانه در حال حاضر در حال انفجار است و در آستانه جنگ جهانی سوم هستیم.

ترامپ در سخنانی با حامیان خود در شهر ساحلی ساوانا در جورجیا، کاخ سفید را به ناکارآمدی متهم کرد و گفت: «در حالی که خاورمیانه منفجر می‌شود و ما در آستانه جنگ جهانی سوم هستیم، کاخ سفید گیج شده و نمی‌داند. چه باید کرد.”

ترامپ پیش از این نیز با اشاره به اینکه جهان به مکانی بسیار خطرناک تبدیل شده است، از کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواسته بود که حتی ساده ترین حرف را ندهد. پاسخ به سوالات پاسخ: به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده چگونه می تواند از جنگ جهانی سوم جلوگیری کند؟

آمریکایی در روز سه شنبه، 5 نوامبر 2024 (15 آبان 1403) برای انتخاب رئیس جمهور بعدی ایالات متحده به پای صندوق های رای بروید. برنده این انتخابات دوره چهار ساله ریاست جمهوری خود را از ژانویه 2025 آغاز خواهد کرد.

311311

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما