وضعیت پخش چهار سریال داخلی و تلویزیونی مشخص شد، سریال سرمهن مادری به احتمال زیاد هر شب به عنوان سریال ویژه ماه محرم پخش می شود و سریال «داریوش» از اواخر تیرماه پخش می شود. ، از بیست و هفتم همین ماه همزمان پخش دو سریال «بازنده» و «لالایی» به صورت همزمان آغاز می شود.

بابک حمیدیان و آرش مجیدی در سکانسی از سریال سرزمین مادری 3

به گزارش بازتاب آنلاین، فصل سوم «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی آماده پخش است و قرار است از تیرماه امسال پخش آن آغاز شود. ابتدا در خبرها اشاره شد که این فصل نیز مانند فصل اول و دوم به صورت هفتگی روزهای چهارشنبه از سیما و پنجشنبه ها و جمعه ها از شبکه سه پخش می شود. تاریخ شروع پخش نیز 6 تیرماه اعلام شده بود اما پس از اعلام این خبر، برخی رسانه ها گفتند سیما فیلم در نظر دارد فصل سوم «سرزمین مادری» را به عنوان سریال ویژه شب محرم پخش کند. بنابراین پخش آن از بعدازظهر یکشنبه 26 تیرماه مصادف با شب اول محرم آغاز می شود. در زمان نگارش این خبر، برنامه پخش فصل سوم سریال کمال تبریزی به طور رسمی اعلام نشده است. فصل سوم این سریال شامل 25 قسمت است که در آن شاهد حضور چند بازیگر جدید از جمله آرش مجیدی، سعید راد، گلچهرا سجادیه، حسین مهری، بابک حمیدیان و کورش سلیمانی خواهیم بود.

سریال
سحر دولتشاهی در نمایی از سریال داریوش

سرانجام پس از مدت ها انتشار سریال «داریوش» ساخته هادی حجازی فر اعلام شد. از ابتدا اعلام شده بود که این سریال چهارشنبه ها پخش خواهد شد اما معلوم نیست از چه روزی پخش خواهد شد. نبود. پنج شنبه هفته گذشته «فیلمانت» به طور رسمی تاریخ شروع سری جدید خود را اعلام کرد. پیش از این در تیزر سریال داریوش در ابتدای پخش محصولات فیلم نت، تاریخ شروع به کار «به زودی» اعلام شده بود، اما روز سه شنبه چهاردهم تیرماه این سریال با تغییراتی در شروع رئالیتی شو «پدرخوانده» به نمایش درآمد. . در این تیزر تاریخ پخش چهارشنبه 6 تیر اعلام شده است. بنابراین آن روز دومین تجربه کارگردانی هادی حجازی فر اعلام می شود. سریال «داریوش» یکی از محصولات پلتفرم «فیلمانت» است که توسط نوید محمودی آماده انتشار شده است. هادی حجازی فر، محسن قصابیان، سحر دولتشاهی، مهرداد صدیکیان، ژیلا شاهی و… در این سریال بازی می کنند.

سریال
صابر ابر در نمایی از سریال بازنده

پس از مدت ها بالاخره فیلمو تصمیم گرفت سریال پلیسی «بازنده» را منتشر کند. در تیزر منتشر شده به عنوان مقدمه ای بر برنامه های تابستانی این پلتفرم، سریال پلیسی «بازنده» به عنوان یکی از ویژه برنامه های تابستانی معرفی شده است. این سریال مدت هاست آماده اکران شده است اما فیلمو بنا به دلایلی از انتشار آن خودداری کرد. به هر حال این اثر از امین حسین پور به زودی منتشر می شود. سریال «بازنده» داستان کارآگاهی به نام «کیانی» با بازی علیرضا کمالی است که درگیر پرونده ای پیچیده می شود. صابر ابر، سارا بهرامی، امیر غفار منش و پیمان قاسم خانی دیگر بازیگران این سریال هستند.

سریال
داریوش فضیایی و عین الله دریانی در نمایی از سریال لالایی

پلتفرم فیلمو علاوه بر بازنده، سریال کودک لالایی را نیز برای تابستان آماده پخش می کند. تاریخ و زمان دقیق این سریال اعلام نشده است اما به احتمال زیاد پس از ایام سوگواری دهه اول محرم به صورت انحصاری در فیلیمو منتشر خواهد شد. انتشار سریال «لالایی» به غیبت دو ساله عموپورنگ پایان می دهد. او به همراه امیرمحمد متقیان بازیگران اصلی «لالایی» هستند. احمد درویش علیپور که سریال های قبلی پورنگ عمو از جمله «محله گل و بلبل»، «بالش» و… را کارگردانی کرده بود، کارگردانی این سریال را نیز بر عهده داشته است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما