اخبار روز سینما

وضعیت فعلی کیانوش عیاری در بیمارستان بدون دروغ!

رضا رخشان تهیه کننده سینما درباره وضعیت کیانوش عیاری که روز گذشته به دلیل از دست دادن هوشیاری در بیمارستان بستری شده بود گفت. مهر وی گفت: آقای عیاری دیروز به دلیل مصرف نکردن قرص ها دچار تشنج شد و ابتدا به بیمارستان شریعتی و سپس به بیمارستان سینا منتقل شد.وی ادامه داد: طی صحبتی که با بیمارستان داشتم خوشبختانه سطح هوشیاری ایشان افزایش یافت. ، و همچنین قادر به تشخیص افراد اطراف خود بود. به گفته پزشک، حال آنها رو به بهبود است و طی چند روز آینده از بخش مراقبت های ویژه به بخش عمومی منتقل می شوند.

رخشان در پاسخ به این سوال که آیا کیانوش عیاری سکته کرده است یا خیر، گفت: آقای عیاری سکته نکرده و به دلیل تشنج بوده است. هوشیاری برای کرامت کاهش یافته است. با توجه به بستری شدن در بخش مراقبت های ویژه در حال حاضر امکان ملاقات وجود ندارد اما خوشبختانه حال عمومی آنها بهتر شده است. کیانوش عیاری کارگردان سرشناس سینما و تلویزیون ایران این روزها مشغول نمایش فیلم «ویلای ساحلی» به تهیه کنندگی رضا است. رخشان.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا