اخبار خودرو

وزیر پیشنهادی صمت بر رفع ناترازی عرضه و تقاضا بازار خودرو تاکید کرد

وزیر پیشنهادی صمت بر رفع ناترازی عرضه و تقاضا بازار خودرو تاکید کرد

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس به تشریح جلسه کمیسیون متبوع خود با وزیر پیشنهادی پرداخت.

اطلاع رسانی کند آخرین ماشین به گزارش خانه ملت، سید جواد حسینی کیا در تشریح جلسه امروز (دوشنبه 22) مرداد ماه) کمیسیون صنایع و معادن با حضور محمد اتابک وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: یکی یکی از موضوعات مطرح شده در این نشست، موضوع خودرو بود. وزیر پیشنهادی صمت در این زمینه رفع ناهماهنگی عرضه و تقاضای خودرو و تعیین قیمت را ضروری دانست.

نماینده مردم سنقر در شورای اسلامی افزود: در خصوص واردات خودرو نیز بیان کرد که باید از ظرفیت واردات برای تنظیم بازار استفاده شود تا از یک سو تامین کننده مصرف کننده و از سوی دیگر تولیدکنندگان متحمل ضرر نمی شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: وزیر پیشنهادی صمت معتقد بود باید خود را وقف تامین زنجیره تولید در حوزه معدن کند، اما از آنجایی که عمق اکتشاف اکنون حدود 500 متر است، ضروری است. باید در این زمینه اقداماتی انجام دهند تا بتوانند از ذخایر استفاده کنند. نهاد به درستی عمل کرد.

وی افزود: آقای اتابک معتقد به قیمت گذاری دستوری در خودرو در شرایط فعلی است و در جلسه امروز اعلام کرد که آزادسازی قیمت خودرو در این شرایط آتش زا است و باید به تدریج انجام شود.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن تصریح کرد: از آنجایی که کمیسیون صنایع و معادن بار دیگر با وزیر پیشنهادی جلسه خواهد داشت، نظر کمیسیون در مورد وی هنوز نهایی نشده است.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا