اخبار روز سینما

وزیر مشاور درباره بازگشت پرستو صالحی و معین چه گفت؟







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین؛ وزیر مشاور همچنین در مورد اغتشاشات سال 1401 گفت: اینها واقعاً اتفاقات عجیبی بودند، اولاً جنبشی به نام متو فضای عدم اطمینان را در سینما ایجاد کرده بود. پس از آن بیانیه ای صادر کردند و از شما خواستند که اسلحه خود را زمین بگذارید. در کجای جهان هنرمندان از نیروهای امنیتی و پلیس می خواهند که «سلاح های خود را زمین بگذارند»؟ بسیاری از هنرمندان و بازیگران ما در این دوره حضور داشتند و پیشتازان این دوره بودند. من و دوستانم بلند شدیم و هنرمندان آمدند. اگر می خواستیم مثل قبل رفتار کنیم، فقط 100 نفر در بخش موسیقی ممنوع الخروج می شدند. تعداد آثار ممنوعه الان کمتر از انگشتان دو دست است.

اسماعیلی درباره پرستو صالحی اظهار کرد: من در افکار عمومی درباره خانم صالحی شنیدم. ما یک قانون کلی داریم که هر کسی می تواند وارد کشور شود. خانم صالحی تا همین اواخر اقدامات تهاجمی داشتند. هدف ما ترویج هر چه بیشتر رقابت ممکن در بخش فرهنگی است. بازیگری مثل او بود که کشف حجاب کرد اما برگشت و ابراز پشیمانی کرد. او پیش من آمد و دستگاه قضایی از من حمایت بسیار خوبی کرد.

وی درباره بازگشت معین نیز توضیح داد: این سوال عادی یک خبرنگار بود و من به آن پاسخ دادم. آقای معین نیز ایرانی است و هر زمان که بخواهید می توانید وارد ایران شوید و مزایای شما تابع قوانین کشور خواهد بود. اما دوباره، برای مثال یکی او از بازیگرانی که قرار بود به ایران برگردند شکایت خصوصی داشت و این موضوع ربطی به دولت ندارد. یکی یکی از شعارهای رئیس جمهور شهید بازگشت ایرانیان خارج از کشور بود. من هم همه جا اعلام کردم که فضا را برای بازگشت همه ایرانی ها ایجاد می کنیم و این کار را کرده ایم. خواننده ای داشتیم که 45 سال اجازه کار در ایران را نداشتیم اما مشکلش را حل کردیم.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا