اخبار خودرو

وزیر صمت برنامه فروش و قیمت ری را را اعلام کرد

وزیر صمت برنامه فروش و قیمت ری را را اعلام کرد

دقایقی پیش وزیر صمت طرح فروش و قیمت ایران خودرو را در صحن هیات دولت اعلام کرد.

به گزارش خودروکار، اگرچه صبح امروز برخی منابع آگاه قیمت کراس اوور ملی ری را یک میلیارد و 270 میلیون تومان اعلام کرده بودند، اما وزیر صمت در صحن هیات دولت جزئیات جدیدی از فروش و قیمت ری را به اطلاع مردم رساند. آخرین خبرنگار گزارش شده

به گفته وزیر صمت، ری با قیمتی کمتر از یک میلیارد تومان خریداری شد. شهریور 1403 وارد بازار خواهد شد. عباس علی آبادی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: معمولا خودروسازان برای محصولات خود قیمت بالاتری می خواهند؛ اما می توان گفت ری با قیمتی کمتر از یک میلیارد تومان به فروش می رسد و این رقم منصفانه است.

وی افزود: قیمت ری در هفته آینده به طور قطعی مشخص می شود و پس از آن بلافاصله فروش این کراس اوور داخلی از ایران خودرو آغاز می شود و در حال حاضر تولید ری آغاز شده و محصولات فعلی در انبارهای ایران خودرو وجود دارد. آماده تحویل به مشتریان خواهد بود.

این کراس اوور مجهز به موتور 1.65 لیتری است. توربوشارژر با فناوری Dual VVTI یا EFP است که قرار است در سایر محصولات ایران خودرو مانند نسخه دنا یوانان یا تارا قرار گیرد. این موتور توانایی رسیدن به حداکثر توان 160 را دارد رزومه و گشتاور قدرت نهایی 240 نیوتن متر است و نیروی تولید شده از طریق یک جعبه دنده شش سرعته منتقل می شود. AT اتوماتیک ساخت شرکت DAE به چرخ های جلو منتقل شده است.

گرمکن صندلی های جلو، 4 ایربگ، تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل استارت در سربالایی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، اهرم دنده پشت فرمان، حالت های مختلف رانندگی، تعویض قدرت اهرمی، نگه داشتن خودکار، حالت شش حالته صندلی برقی راننده، صندلی برقی دو حالته و صندلی دانشجویی دو حالته دستی، سنسور نور، سنسور باران، دوربین 360 درجه، رادار نقطه کور، شارژر بی سیم، سقف کشویی برقی، روشنایی داخلی و غیره. از جمله ویژگی ها و گزینه هایی هستند که در مدل پایه Ray وجود دارد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا