اخبار روز سینما

وزیر ارشاد: ​​انتقاد از خشونت و سیاه‌نمایی در برخی سریال‌های تلویزیونی داخلی وجود دارد/ اعتراض ما به برنامه‌های تلویزیونی داخلی محتوا است.

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir): وزیر ارشاد: ​​انتقاد از خشونت و سیاه‌نمایی در برخی سریال‌های تلویزیونی داخلی وجود دارد/ اعتراض ما به برنامه‌های تلویزیونی داخلی محتوا است.

ایسنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در برخی سریال های تلویزیونی انتقادهایی به خشونت و سیاه نمایی وجود دارد، گفت: ایراد ما به این سریال ها محتوا است.

محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز چهارشنبه 13 دی 1402- وی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص نظارت بر فیلم ها و سریال های نمایش خانگی گفت: این موضوع به زودی با سیستم بسیار خوب زیر نظر سازمان سینمایی قرار می گیرد. در حال حاضر قسمت سریال با توافقی که داشتیم در حال ساخت است تا توافق نهایی در شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گیرد.

وی افزود: ما نگاه فرصت محوری داریم و در تمام این مدت از حوزه سینمای خانگی حمایت می کنیم، اما انتقادات ما به محتوا مربوط می شود که بخشی از آن در فیلم هاست که باید با این سازوکار جدید حل کنیم و در بخشی در انتشارات سریال که امیدواریم رصد شود. این مشکلات باید حل شود.

اسماعیلی همچنین تاکید کرد: به برنامه ای که امروز به روابط خانوادگی و خانوادگی و خشونت و سیاه نمایی در برخی از این سریال ها می پردازد انتقاد داریم. مشکل ما محتواست و نه اصل نمایش خانگی که فرصت محسوب می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا