پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان تهران نشان می دهد فردا یکشنبه ششم است آبان پیش بینی می شود در برخی نقاط ماه به ویژه در جنوب و غرب استان وزش باد شدید و خیزش گرد و غبار از استان های همجوار و همچنین بدتر شدن کیفیت هوا رخ دهد.

به گزارش ایرنا همچنین از اواخر وقت شنبه تا ظهر روز دوشنبه هفتم آبان ماه امسال، به ویژه در یکشنبه ششم آبان در ارتفاعات این استان افزایش ابر، رگبار نسبی و رعد و برق و در ارتفاعات نیز بارش برف و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اطلاعات موجود از اداره کل هواشناسی استان افزایش نسبی گرد و غبار محلی در مناطق پرتردد شهری در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در استان تهران دور از انتظار نیست.

تحلیل الگوهای سینوپتیک و بررسی نقشه های پیش یابی حاکی از آن است که آسمان استان تهران طی چند ساعت آینده صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد طی پنج روز آینده پیش بینی می شود. همچنین برای شهر تهران در این مدت هوای صاف تا نیمه ابری در پایتخت پیش بینی می شود.

بر اساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان تهران از یکشنبه تا پنجشنبه 19 آذرماه آبان بیشینه دمای تهران بین 16 تا 18 درجه سانتیگراد و کمینه دمای این استان بین 7 تا 10 درجه سانتیگراد با نوسانات جزئی در نوسان است.

همچنین پیش‌بینی‌های این اداره کل نشان می‌دهد در این مدت برای شهر تهران آسمانی صاف تا نیمه ابری و به تدریج افزایش ابر و گاهی وزش باد برای این کلانشهر پیش‌بینی می‌شود.

پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان تهران برای مناطق گرم و سرد این استان نیز به گونه ای است که در 24 ساعت گذشته گرم ترین نقطه با حداکثر دمای 20 درجه سانتی گراد در ورامین و سردترین نقطه ورامین بوده است. در ایستگاه توچال با دمای 2 درجه سانتیگراد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما