اخبار روز

وزارت رفاه پرداخت کمک‌ هزینه بلاعوض به کارکنان برای حضور در راهپیمایی اربعین را تکذیب کرد!/جزئیات

مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه در اطلاعیه ای پرداخت حمایت رایگان از شرکت کارکنان این وزارتخانه در پیاده روی اربعین را اشتباه و بی اساس خواند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پی ام آپ، در این اطلاعیه آمده است: راهپیمایی اربعین نماد ماندگاری عاشورا و یکی از مظاهر جبهه مقاومت بین المللی مردمی و خودجوش است.

انتشار اخبار کذب علیه وزارت تعاون، کار و رفاه مبنی بر پرداخت «رایگان» کمک هزینه سفر به عراق در ایام اربعین حسینی، تلاشی نافرجام برای تسخیر موج عظیم محبت اهل بیت (علیهم السلام) است.

این اطلاعیه می افزاید: با راه اندازی ستاد اربعین حسینی در وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی، تقسیم کار برای تمامی ظرفیت های موجود اعم از ستادی، استانی و سازمان های تابعه برای ارائه خدمات جامع انجام شده است.

با توجه به درخواست های متعدد کارکنان این وزارتخانه برای شرکت در این راهپیمایی بزرگ و جهانی، مقرر شد کمک هزینه سفر مانند سایر موسسات سفرهای زیارتی و سیاحتی به هر یک از کارکنان معاونت اجتماعی پرداخت و ماهانه از وی کسر شود.

این رویه و پرداخت هزینه ایاب و ذهاب از بدیهیات نظام اداری است و این موج کاذب جای سوال دارد. همچنین اشاره به ارقام عجیب و غریب در خصوص تعداد کارکنان این وزارتخانه و ایجاد مسکن و اشتغال در محل این مرکز برای هر مخاطبی دور از واقعیت و صرفا تلاشی برای به حاشیه راندن اصل سیاست اجتماعی از واقعیت به نظر می رسد.

در ادامه این اطلاعیه همچنین آمده است: امام حسین (علیه السلام) کشتی نجات همگان است و تعالیم حسینی افراد مختلف را فارغ از رنگ، نژاد، مذهب و ملیت به سوی خود جذب می کند و در این میان نقش حکومت یک نقش دارد. سكو و تسهيل حضور عاشقان حسين (ع) در اين راهپيمايي حائز اهميت است و همه اركان سيزدهم دولت مردمي در اين راستا تلاش مي كنند.

با توجه به درخواست شرکای اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کمک به راه اندازی موکب ها و ایفای نقش در این رویداد بزرگ بین المللی اعم از تشکل های کارگری، کارفرمایی و مستمری بگیران، نحوه خدمت رسانی و نمایش آنها حمایت فداکاری، به ویژه از سوی کارفرمایان و فعالان تجاری، نیز مورد توجه قرار گرفت. .

در پایان این اطلاعیه می افزاید: کینه و کینه توزی دشمنان اسلام در طول تاریخ نسبت به محبت اهل بیت پیامبر گرامی اسلام آشکار و بدون کتمان است که در اعصار مختلف و به اشکال مختلف تجلی می یابد، اما در این میان حضرت عالی هستند. بیانات حکیمانه رهبری نور ملت ایران و ملت امام حسین (ع) است.

وی با اشاره به وسعت راهپیمایی میلیونی اربعین گفت: کارهای بزرگی انجام شده است. روز به روز بهتر، قوی تر، بالغ تر و پایدارتر می شود، هر سال بهتر از سال گذشته است. انشاءالله بعد از آن هم ادامه خواهد داشت. غربی ها هم مجبور به تماشا هستند و نمی توانند تحلیل کنند، نمی توانند بفهمند و آنها نیز تحت تأثیر این حرکت قرار می گیرند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا