اخبار تهران

ورود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس‌ نو به تهران از فردا

به گزارش بازار، مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: همزمان با یکصد و بیست و هفتمین ستاد امید و افتخار شهرداری تهران با پیگیری و مساعدت شهردار محترم و مدیریت اجرایی شهر به خواست خدا صبح فردا طی مراسمی 100 دستگاه اتوبوس جدید در شهر تهران معرفی می شود.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس قراردادهایی که با خودروسازان داخلی منعقد شده است، بحث تحویل اتوبوس برای افزایش ظرفیت سرویس دهی ناوگان را به صورت جدی در دستور کار داریم، افزود: اتوبوس های خریداری شده در قالب قرارداد با دو شرکت اسنا و آقاب افشان، اقدام خواهیم کرد. 100 تا از آنها را فردا تحویل دهید.

علیزاده ادامه داد: این اتوبوس های تک کابین از برندهای اسکانیا و کینگ لانگ هستند که طبق برنامه ریزی انجام شده پس از انجام مقدمات اولیه و نصب تجهیزات لازم، در مسیرهای شرق و جنوب تهران به اصحاب پایتخت خدمت رسانی می کنند.

علیزاده با تاکید بر اینکه تهران به بیش از 7 هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد، گفت: تمام تلاش خود را برای تحقق وعده های داده شده و رسیدن به تعداد اتوبوس های مورد نیاز شهر تهران انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه از ابتدای دوره جاری مدیریت شهری تاکنون 940 دستگاه اتوبوس نوسازی و 456 دستگاه اتوبوس به طور کامل نوسازی شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر خرید اتوبوس های جدید برای نوسازی ناوگان تهران، تعمیرات و تعمیرات اساسی اتوبوس ها انجام شده است. اتوبوس های فعال انجام شد. آنها نیز در حال انجام هستند و پیش بینی می کنیم با تحقق قراردادهای منعقد شده برای خرید اتوبوس های جدید تحول بزرگی در ناوگان اتوبوسرانی و حمل و نقل شهر تهران ایجاد شود.

منبع:تحلیل بخش تهران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا