اخبار روز

ورود سامانه بارشی به کشور از اوایل هفته آینده

رئیس مرکز ملی پیش بینی خطرات جوی و مدیریت بحران کشور گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور از اواخر روز شنبه در برخی استان ها رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

صادق ضیائیان در گفت وگو با ایسنا، گفت: امروز (16 فروردین(ماه) در نیمه شمالی کرمان و در شرق استان های فارس، سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در نقاطی گرد و خاک و در نقاطی تگرگ پیش بینی می شود.

وی افزود: جمعه (17 فروردین) فضای آرامی در کشور خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش بینی خطرات جوی و مدیریت بحران در ادامه گفت: از بعدازظهر روز شنبه 18 فروردین در سواحل شمال غرب و غرب دریای خزر و روز یکشنبه 19 فروردین رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در نقاطی گرد و خاک و در نقاطی تگرگ در شمال غرب، برخی مناطق غرب و جنوب غرب، استان‌های ساحلی خزر، استان‌های دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: دوشنبه 20 فروردین بارش ها در شمال غرب و جنوب غرب افزایش یافته و بارش ها در مناطق مذکور در شمال شرق نیز ادامه خواهد داشت.

ضیائیان افزود: تا روز جمعه شاهد افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور خواهیم بود.

وی افزود: تا روز جمعه شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی خطرات جوی و مدیریت بحران کشور درباره وضعیت جوی تهران در دو روز آینده توضیح داد: آسمان تهران فردا (۱۷) ابری است. فروردین ماه) صاف تا نیمه ابری، وزش باد نیمه ملایم با حداقل دمای 14 و حداکثر 26 درجه سانتیگراد و در روز شنبه (18 فروردین ماه) صاف تا نیمه ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای 15 و حداکثر 26 درجه سانتیگراد. .

ضیائیان در پایان گفت: اهواز با دمای 35 و 36 درجه سانتیگراد گرمترین و شهرکرد با دمای 1- و 1 درجه سانتیگراد سردترین مرکز کشور خواهد بود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا