اخبار روز

دلار وارد کانال ۵۱ هزار تومانی می شود!/جزئیات

دلار با افزایش قیمت ۵۰ تومانی در بازگشایی بازار‌ها معامله شد. در هفته اخیر نوسانات دلار تلرانس ۵۰ تومانی داشت.

به گزارش منیبان به نقل از اقتصاد24، قیمت دلار در اولین معامله نقدی امروز با صحبت های مثبت باز شد و نسبت به روز دوشنبه 50 تومان تغییر قیمت داشت. اسکناس دلار در روز‌های یکشنبه و دوشنبه حرکت رنج داشت  و امروز با افزایش محدود 50 تومان در کانال 51 هزار تومان معامله شد. در زمان نوشتن این گزارش ، دلار با قیمت ۵۱ هزار و ۵۰ تومان معامله می شود.

کارشناسان اقتصادی معتقدند دلار با اخبار مثبت می تواند وارد کانال های قیمتی پایین تری شود و در صورت عدم تحقق این خبر، قیمت این اسکناس دوباره افزایش می یابد. در روزهای اخیر با اشاره به موضوع تورم و افزایش تقاضا برای واردات، روند صعودی بازار ارز را پیش بینی کرده بودند و خاطرنشان کردند که صنایع بالادستی کشور با گرانی دلار سازگار شده اند.

کارشناسان اقتصادی معتقدند ممکن است دلار تا پایان سال بین 54 تا 56 هزار تومان در نوسان باشد. آنها این رقم را کمتر از رقم واقعی اسکناس آمریکا می دانند و قیمت واقعی دلار را محدوده قیمتی 66 تا 68 هزار تومان می دانند.

امروز سه شنبه قیمت دلار در بازارهای اطراف افزایش یافت. قیمت دلار سلیمانیه 50 هزار و 830 تومان شد. دلار هرات با 100 تومان افزایش با قیمت 50 هزار و 620 تومان معامله شد. درهم امارات با افزایش 90 تومانی به قیمت 14 هزار و 300 تومان معامله شد.

لازم به ذکر است امروز قیمت اسکناس دلار در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران 42 هزار و 926 تومان و حواله به دلار 39 هزار و 528 تومان است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا