اخبار ارز دیجیتالاخبار روز

ورود به ربات بازی تلگرامی دات کوین (dotcoin) و آموزش استخراج

بازی ربات تلگرامی دات کوین (dotcoin) یک ارز دیجیتال جدید است که از طریق تکنولوژی ضربه زدن به صفحه تلفن همراه، کاربران می‌توانند آن را استخراج کنند.

این پروژه نشان می‌دهد که استخراج ارزهای دیجیتال در تلگرام به شکلی نوین و جذاب تبدیل شده است که بدون نیاز به هزینه‌های زیاد و با صرف زمان و انرژی، کاربران می‌توانند به دارایی‌های خود اضافه کنند. با توجه به اینکه ” بازی دات کوین” هنوز در مراحل اولیه قرار دارد و در هیچ صرافی ارز دیجیتالی لیست نشده است، انتظارات برای لیست شدن آن در صرافی‌های معتبر و افزایش قیمت آن وجود دارد.

این مقاله به آموزش کامل کسب درآمد از “دات کوین” می‌پردازیم و اهمیت این موضوع را برای کاربران تلگرامی بیان می‌کند.

جهت ورود و عضویت با لینک مستقیم در ربات بازی تلگرامی دات کوین کلیک کنید

عضویت در ربات تلگرامی دات کوین

شباهت‌ها و تفاوت‌ها با دات کوین

در مقایسه با دات کوین، نات کوین نیز به عنوان یک ارز تلگرامی شناخته می‌شود که کاربران می‌توانند از طریق ربات‌های تلگرامی آن را استخراج کنند. اما تفاوت اصلی بین این دو ارز در الگوریتم استفاده‌شده برای استخراج و همچنین ارزش و اعتباری که به دارایی‌های کسب‌شده از استخراج این ارزها اختصاص می‌یابد.

آموزش استخراج دات کوین در ربات تلگرام و کسب درآمد

برای استخراج دات کوین، به یک حساب تلگرام نیاز دارید. به احتمال زیاد، اکنون چنین حسابی دارید. با فشردن دکمه زیر، می‌توانید فوراً ۱۵۰۰ دات دریافت کرده و به استخراج ادامه دهید. در ادامه، به شما معرفی خواهیم کرد که چگونه از این فرصت سود ببرید.

موجودی شما همان بلانسی است که تاکنون استخراج کرده‌اید

سطح یا همان لیول شما به مرور زمان افزایش می‌یابد

هر بار که سطح شما بالاتر می‌رود، جایزه آن را از بخش “کسب” دریافت می‌کنید. منطقه‌ای که برای استخراج می‌زنید، ۴ بخش دارد

هر دایره، ضرب‌شده در ۱، ۲، ۳ و ۴ نرخ پایه تپ می‌شود. می‌توانید این نرخ را با پرداخت دات از بخش “افزایش” ارتقا دهید

هر بار که خرید می‌کنید، قیمت واحد بعدی دو برابر می‌شود. به عنوان مثال، اگر نرخ پایه ۵ باشد، منطقه ۱ با ۵ ضرب می‌شود، منطقه ۲ با ۵*۲=۱۰ و همینطور ادامه پیدا می‌کند.

مخزن شما، به تعدادی که دارید (مانند ۱۰ در تصویر بالا)، می‌توانید آن را در ۲۵ ثانیه یا کمتر خالی کنید. بخش “افزایش” به شما اجازه می‌دهد تا سریعتر استخراج کنید. در بخش “افزایش”، سه گزینه دارید که دو اولی را یکبار خرید می‌کنید و سومی رایگان است.

 

 

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا