رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی از ورود بارندگی های متوالی پاییزی به کشور از روز سه شنبه (24) خبر داد. مهر) و چهارشنبه (25 مهر) گزارش شده است.

به گزارش مهرصادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی گفت: از روز سه شنبه (24) مهر) موج جدید بارش ها به کشور می رسد، گفت: امروز (یکشنبه 31 اسفند). مهر) در مناطقی از شمال شرق آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران، گلستان، ارتفاعات شرق تهران و شمال آذربایجان غربی و گلستان بارش های سیل آسا گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی در ادامه افزود: فردا (دوشنبه 23). مهر) تداوم این شرایط در شمال استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران دور از انتظار نیست و روز سه شنبه (24) رخ خواهد داد. مهر) و چهارشنبه (25 مهر) همچنین در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می شود.

به گفته ضیائیان؛ امروز (22 مهر) تا ساعاتی دیگر وزش باد شدید در شمال شرق و استان ها در دامنه های جنوبی البرز رخ می دهد.

رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی کشور در خاتمه گفت: امروز آسمان تهران صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل وجود دارد. و حداکثر دمای 18 و 28 درجه سانتیگراد برای فردا وزش باد صاف و نیمه وزش باد با دمای کم و زیاد 17 و 27 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما