الناز شاکردوست پرفروش ترین بازیگر زن سال 1401 با فیلم «اخرین تولد» در نقش یک زن افغان به سینما بازمی گردد.

به گزارش پی ام آپ، الناز شاکردوست که با دو فیلم «تی تی» و «ابلق» اکران شده در سال 1401 توانست عنوان پرفروش ترین بازیگر زن سال را از آن خود کند. مرداد او این ماه با فیلم «آخرین تولد» به اکران سینما بازخواهد گشت.

هر دو فیلم شاکردوست که سال گذشته اکران شدند، مانند “آخرین تولدآنها در فصل تابستان روی پرده آمدند. ابتدا و از 15 جولای فیلم “TTنمایش داده شد و سپس فیلم «ابلق» با بازی او در شهریور اکران شد.

فیلم “TTاکران خود را با رسیدن به گیشه 21 میلیارد و 542 میلیون تومانی و فیلم به پایان رساند.ابلقاو همچنین توانست 20 میلیارد و 76 میلیون تومان بفروشد. این فیلم اکران خود را از پنجم مردادماه آغاز کرد، درست یک ماه پس از اکران، تنش های سیاسی-اجتماعی در کشور آغاز شد و سالن های سینما تا حدودی تعطیل شدند. شاید اگر این اتفاق در همان زمان نمی افتاد.»ابلقمی توانست به فروش بالاتری دست یابد. این دو فیلم در مجموع ۴۲ میلیون و ۳۱۰ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۵۰۰ تومان فروختند و الناز شاکردوست عنوان پرفروش ترین بازیگر زن سال ۱۴۰۲ را به خود اختصاص داد.

از منظر جذب مخاطب فیلم.TT656 هزار و 500 نفر و فیلم «ابلق» 656 هزار و 556 نفر را به سینماها کشاند به طوری که مجموع مخاطبان فیلم های الناز شاکردوست به یک میلیون و 313 هزار و 56 نفر رسید.

الناز شاکر دوست در نقش یک زن افغان در فیلم «آخرین تولد»

این بازیگر قرار است نصف شود مرداد ماه فیلمآخرین تولدوی که در فیلم تی تی نقش یک زن شمالی و در فیلم ابلق نقش یک زن آذری زبان را بازی کرده است در این فیلم به عنوان یک زن افغان حضور داشته است.

شاکر دوست در فیلم “آخرین تولدپدرام شریفی و آرمین رحیمیان در این فیلم همبازی هستند. این سه بازیگر قبلا در فیلم موفق ظاهر شده اند.شبی که ماه کامل شدبا هم بازی کرده بودند. سوگل خلیق، نیلوفر کوخانی و رضا بهبودی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «آخرین تولد» به کارگردانی جمشید محمدی کارگردان سریالپوست شیرکارگردانی کرد و مانند آن سریال نوید محمودی برادرش آن را تهیه و تولید کرد. این فیلم قبل شماره تلفن 10به آن می گفتند “آنچه بعدها شد”سیم افتاده“نام تغییر کرد و در نهایت نام”آخرین تولدتوسط او انتخاب شد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *