اخبار روز

انجام واریزی بزرگ برای مردم ایران یکشنبه بیستم و یکم آبان!/جزئیات

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از ایمنا، یکصد و پنجاه و سومین مرحله یارانه معیشتی بر اساس دهک‌بندی اعلام شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبق روال روز شنبه بیستم. آبان ماه به حساب سرپرستان خانوار و از ساعت 12 بامداد یکشنبه 21 آبان ماه برداشت می شود.

در نتیجه اگر سرپرستان خانوار از دهک اول تا سوم باشند، به ازای هر نفر 400 هزار تومان و اگر دهک چهارم تا نهم باشند به ازای هر نفر 300 هزار تومان به حساب آنها واریز می شود.

در صورتی که سرپرستان خانوار از صورتحساب الکترونیکی استفاده نکرده باشند، کل مبلغ یارانه قابل برداشت است و در صورت استفاده از آن، همان مبلغ از یارانه خانوار کسر و مابقی به حساب سرپرست خانوار  صندوق واریز می شود.

ضمناً در صورت استفاده از مبلغ 200 هزار تومان یارانه به عنوان کالا و خرید 11 قلم کالای مربوط به این طرح، مبلغ 120 هزار تومان به یارانه فرد اضافه می شود.

سرپرست هر خانوار می تواند عشریه مالی خانوار و توضیحات دلیل دریافت یا عدم دریافت یارانه را به همراه اسامی اعضای خانوار خود به نشانی hemayat.mcls.gov.ir مشاهده کند. با کمک این سیستم اطلاعات زیادی در مورد کامپیوتر دریافتی به دست خواهید آورد. این سامانه برای ساماندهی وضعیت متقاضیان کمک هزینه و بازماندگان حمایت معیشتی راه اندازی شد.

مراجعه به سامانه حمایت معیشتی و اعتراض از این طریق برای همه کسانی که گمان می کنند به اشتباه از طرح معیشت معیشت حذف شده اند و یا مشمول دریافت کمک معیشت نیستند، امکان پذیر است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا